理財個案】讀者:成哥,想問下意見。最近港股波動好大,依家長遠來看係未只係短期經濟影響?我呢個小米持倉都係一個月左右, 都跌左吾少。我朋友講可以考慮止蝕先,但我係想長揸中長期發展,佔我總倉吾多3.8%左右,中長期建議繼續持有定係可以止蝕全沽出嗎?如果係全沽止蝕,我會轉倉去美股apple/msft 係未都係好策略?

理財個案|龔成老師分析︰

雖然疫情已經過去,但現時中國的經濟仍然疲弱,同時受到外圍加息因素影響,港股中短期仍然會較爲波動。下半年市場預期美國會進入減息周期,相信會對港股有幫助,我有拍片講述未來2024年港股美股的經濟情況,你可以先訂閲,再觀看。小米(1810.HK)以手機、智能硬件,以及物聯網為平台的公司,小米專注於互聯網直接銷售產品,近年發展電動車。

生態慢慢成型 股價會慢慢向上

雖然發展電動車,投入了較多資金,令風險比過高左。但開始慢慢見到成效,而佢架"人車家全生態",其實有一定可取架地方。若生態發展成功,可以令企業價值提升不少。當然,智能車同埋「人車家全生態」都係好開頭階段,有一定不確定性。

但我相信隨著經濟轉好,同埋佢生態慢慢成型,個股價會慢慢上翻去。這股可長線,現價約合理區底,分注可以。不過都要控制注碼,預佢股價仍波動。你的持貨比例不多,如果睇好小米長遠的發展,其實可以守住先。

蘋果公司可以長線持有

蘋果公司(AAPL)微軟公司(MSFT)都是有質素的企業,可以長線持有,你可以用新資金去投入。記住,我地長線係要建議一個平衡性高架財富組合,不要特別著重於某一隻股票,因爲理財其實是分配的過程,你要分析你的投資目標,你想潛力股的比例多少?平穩股的比例多少?組合風險程度如何?即是你想設計一個怎樣的投資組合?長期、優質、平衡、適合你。

因此,你最重要建立長期優質、平衡的組金,港股+美股進行。

更多理財方法及股票投資入門內容

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。