投資入門】請問美國加密貨幣ETF獲批,為何相關股票在獲批的一星期,股價下跌,你認為coinbase還有投資價值?是一隻潛力股嗎?

龔成老師分析︰投資加密貨幣的替代品

因為以往好多人投資對Coinbase(COIN)、MSTR、MARA、RIOT之類,會視之為投資加密貨幣的替代品。但隨著BTC ETF出現(相信未來都有機會出現其他幣架ETF),佢而個替代品功能,可以算係完結咗。早前佢哋都受BTC ETF將通過消息影響,出現大升(同期BTC其實無乜點升)。

未來投資價值關鍵

所以,當個ETF落實之時。以往用替代品的人,就會開始將資金轉移更BTC ETF當中,令到相關(替代品)股票下跌。未來佢投資價值,就要完全睇翻佢業務和市場發展。其實ETF通過,對Coinbase(COIN)業務有正面影響。

  • 間接方面,就係成個加密經濟架地位和普及化提升。
  • 直接方面,就係佢架託管業務會多左生意,現時大部份BTC ETF都係用佢做託管人。相信未來再有新BTC或者其他加密貨幣ETF要出台,集團依然能穏佔一個重要席位。

Coinbase長期價值好難估

另外,由於ETF出現長線相信會利好加密市場,所以都會對佢其他業務,起到正面作用。Coinbase Global Inc(COIN)雖然有獨特性,但真正的長期價值有多少,根本好難估。佢係加密經濟技術供應商,佢從平臺上的交易中產生大量交易費用的凈收入,以區域來講,佢大部分收入來自美國,其次是世界其他地區。

要分析佢的價值,就要睇翻虛擬貨幣長遠發展。以本質來說,虛擬貨幣是人為創造出來的,絕對不是「資產」,有沒有真正的價值,如何定義真正的價值,未知,亦令COIN的價值,變成未知數。

取決於「有多少人用」

長遠的價值,取決於「有多少人用」,如果長遠好多人用,的確可能有高價值。但如果無人用虛擬貨幣,這公司都無價值。因為分析長遠是否好多人用,是非常困難。因此,當中存有相當的風險,當然,潛力同樣都大。加密經濟雖然近年急速發展,但拉長黎到睇,其實佢仲係好新,有一定不確定性。

故這個算是較高風險的投資項目,故投資時要控制注碼,控制在一個自己輸左,都唔會對組合有明顯影響的水平。

更多理財方法及股票投資入門內容

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。