理財個案】老師你好,我而家月入$25000-$30000,做音樂導師~ 但我想收入多啲~我想去考2個牌,去做兼職交易員,有冇得諗?  因為我都對證券交易有興趣,但都知唔係玩。

證監會規定的牌照

  • 第1類 - 證券交易
  • 第2類 - 期貨合約交易

謝謝

龔成老師分析︰可以試

其實我覺得你可以試下,當學多樣嘢。因為好多嘢未試過,係唔知適唔適合自己。你唔洗諗得太仔細,到時你試再一段時間之後,再慢慢諗自己事業路點走都未遲。

不過要留意,證券牌考咗後,要有證券行幫你掛牌先得,否則過了一段時間就會失效。所以你最好同時了解左相關資料,尋找證券行先。

更多理財方法及股票投資入門內容

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。