理財個案】讀者租私樓多年,今期抽到居屋,揀樓次序都排尾,有機會在最後2000個單位揀。怕只能揀細單位感覺屈就,但私樓又唔夠錢買,應否買咗居屋先?

理財個案|抽中居屋揀樓排尾 買唔買好?

龔老師你好,心裡忐忑不安,忍唔住都想問吓你,想聽下你諗法。租私樓多年。今期抽到居屋,揀樓次序都排尾,有機會在最後二仟個單位揀。我心想一直都想買私樓,但優質一點的仍未夠能力,而且怕份工不穩定,隨時無得做!

但如用慬餘資金買間細居屋,買咗之後,感覺好似屈就咁去住。可能現實歸現實,抽有居屋是應該買左先,否則年老都無屋住!唉!你覺得點睇呢?好想聽下你意見。謝謝

龔成老師分析︰無一個話100%完美方案

其實好多嘢最重要是講求一個平衡,無一個話100%完美方案。人工作大半世,當然希望自己的生活以及經濟條件能夠得到改善,但人生有好多事情需要兼顧。因此,平衡分配最重要。私人樓在投資的角度而言,比起居屋來講會較爲有價值;但大部分的居屋響自住的角度來講,其實不差,而且購買成本都相對市價平宜,令你有更多資金空出來做其他投資計劃。

買樓自住最重要是要符合2個原則

我經常講,要買樓自住,最重要是要符合2個原則,「供得起」+「物業滿足未來10-20年的住屋需求」。如果你覺得自己現時未有能力買私樓便不要勉强,否則,銀行如果供樓出問題,你可能會得不償失。每個人都想要「住好啲」、「住大啲」,但一定要平衡自己的能力。

建議你長遠還是要置業的

如果你未來有自住需求的話,建議你長遠還是要置業的。否則,將來退休的時候,租金的支出會成爲你的一個負擔。坦白講,如果單以「住」的角度,居屋其實幾實用,可取的,同時買左居屋又不代表日後不能進步跳上買私樓,所以,其實可考慮下居屋的。

有時目標可以分成一個個階梯,你可以先選擇「買細屋」,等你有能力之後,再「買DREAM HOUSE」,這樣既爲你將來退休的居住做了的保障,同時你都可以敦促自己爲未來更好的生活做準備。這裡無話邊個方案係最好,你可以睇翻自己住屋迫切性、長線生活規劃、投資規劃和價值觀,去作出最終決定。

更多香港樓市最新走勢及買樓攻略

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。