理財個案】讀者是家中獨女、是公屋戶主,其67歲父親即將退休,公屋亦有其名。讀者一直想用綠表抽居屋,但因要負責家中所有開支,驚抽中居屋但供唔掂。

理財方法|港幣比特幣都沒實質價值!可創現金流的資產才是財富|龔成教室

理財個案|讀者來信:

阿sir有問題想請教你,爸爸將會呢一至兩年退休,他67歲。每月比佢家用加公屋所有開支將會是每月$6,500至$7,000。我現在每月收入$25,000至26,000,公屋主戶主是我名,爸爸都有名。因他之前在80年代買過居屋但之後破左產,所以他不能再做公屋主戶主。

一直想用綠表抽居屋

但是我一直都想用綠表抽居屋,黎緊2022都會繼續抽。如果抽中的話驚自己供唔掂。因為我是獨女,爸爸退休後屋企所有開支都會是我負責的,我現有股票$50幾萬加現金$30幾萬,總資產現時大概$85萬幾。我想問如果真係咁好彩抽到居屋,是不是應該要買?定一或再努力儲多啲錢,努力投資、再滾大d先買自由市場嘅居屋?

理財個案|18歲女自認「如失去方向的小船」沒有本金、憑甚麼投資?|龔成教室

龔成老師分析︰如果抽到居屋 會建議買

其實居屋可以用拆讓價買入單位,有一定吸引力。因為可以解決你住屋問題之餘,又能節省更多資金,去用作其他投資。所以,如果抽到我會建議買。不過,你要睇翻你財政狀況,是否長線供得起。同埋個居屋位置,是否配合到你長線生活需要,講緊係未來10至20年。

長線要有信心「供得起」

睇翻2022年居屋,都有不少單位大小選擇,介乎186-555平方呎的單位,售價約1XX萬-5XX萬。如果你抽到,你可以睇返自已供款能力,去選擇單位。最重要係地點適合你之餘,長線你有信心「供得起」,咁就可以。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。