理財個案】18歲女讀者自知學投資是必須必要的事,但「連本金也沒有,憑什麼說投資」?她指自己「如失去方向的小船,根本不知何去何從。」

理財個案|47歲婦剛失業、供樓家庭開支大!想創低風險現金流|龔成教室

理財個案|讀者來信:18歲女沒本金憑甚麼投資?

老師,我是一個18歲的女生,18歲正值人生的黃金時間,也該是時候為自己打算打算前路,學投資是必須必要的事,我明白,但若連本金也沒有,憑甚麼說投資,我實在有太多想不通的地方,才唯有打擾你請教一下。

在我看來,你算是相當成功因你已達至財務自由的情況,18歲的我,就如失去方向的小船,根本不知何去何從。我想quit u retake dse,我已加讀緊 XXXX,當初楝係因為分唔夠讀專科,而呢科又i近medical field。

如失去方向的小船

但我最緊張係呢科究竟有無前途同將來可以做咩,就係因為覺得出路麻麻,人工又可能得萬幾,如果我retake dse 考翻好小小就可以讀nursing or social work。當然retake 係咪一定升分咁又當然唔係,但我無升分都應該入得翻city讀社工(成功率一半半),同埋我quit u有一個因素都係唔想自己後悔。

人生得一次

因為人生得一次,但同時因為我本身係一個Active嘅人,所以我有好多唔同活動係身,我仲未甩到所以我仲未focus到落dse。琴日,我中學老師就話我咁遲先開始一定趕唔切話我唔會升到分。其實我retake 都係因為自己嘅執著同怕將來搵唔到工,然後我成晚個心都好唔舒服,屈住屈住咁但又喊唔出。

要投資首先都要有本金

我都唔知我應該點好,要投資首先都要有本金但根本無本金係手或者人哋(我同屆的同學有3萬個月)咁我點追得到佢哋嘅升幅。咁我咪整定一世都俾佢地搵得少同差過佢哋?

老師,求你指點一下我

理財個案|未經歷過股災、股票不斷跌!如何戰勝恐懼趁機博翻身|龔成教室

個案重點:

  • 18歲
  • 性格主動
  • 未找到方向
  • 擔心所學未能找到好工作

重點目標:

  • 應否重考大學
  • 應否選擇現在讀的學科
  • 有好的本金
  • 不想落後他人太多

龔成老師分析:財富滾大要有3大元素

我哋學習理財、投資,當然重要,但這是長期戰,你可以保持學習這些知識,要將財富滾大,你要有3大元素:本金、時間、回報。本金是重要的,但如何得到長期的本金更重要,所以,你這刻唔好太集中投資方面先,先著重如何令你做適合的工作,做到這點,長期的本金自然能解決。

先唔好理投資方面

這刻,你最重要是分析你當刻的前路問題。我哋希望得到本金,同時希望在自己理想的環境得到,所以,如果長期做不喜歡的工作,就並不是好事。我建議你,想一個問題,你想10年後,自己做甚麼工作(你先唔好理投資方面),先想想自己如何覺得開心,你心底最想做咩?

理財個案|想買比亞迪乜價位先合理?美股Tesla、蘋果邊隻好?龔成教室

唔會用「捱」去形容我的工作

我講我自己,我現時最大的滿足感,已經不是單單為錢,而是身為一做作者、導師,能夠幫到人,我每日都好開心,我唔會用「捱」去形容我的工作,我唔會話「好辛苦,快D到星期六」,而是「我一至五都好開心」。

將來仍有好多好多變數

你要想想,5年後、10年後,你從事那類工作,如果找到這方向,就要盡力去行。你想好這一步先,至於先方面,其實可以慢慢改變,因為有唔少人,讀的科同做那一行,未必一樣,你唔好因為咁樣限制左你自己。你將來仍有好多好多變數。

你細心問自己,自己的理想?想過的生活?想做的職業?想為社會帶來甚麼貢獻?你只要清楚上面方向,你就知道自己下一步應點做?停一停,花小小時間想清楚。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。