讀者來信:Anthony Sir 你好!一直都有睇你的專欄,明白遲啲疫情過後樓價亦該都會上升番,要買該快啲買。不過我情況係咁,我見身邊啲朋友都話,個個月供樓供萬幾兩萬蚊好辛苦,我自己收入又唔係咁穩定,有啲擔心!不如儲多幾年錢,儲多啲首期,將來咪唔使供得咁辛苦囉!?我咁諗啱唔啱呢?

內地業主蝕讓賣樓撤資、大陸買家減少!香港樓價為何沒有下跌?|第一桶金

樓市新盤多父母買樓俾子女!無父幹唔夠首期靠一樣嘢都可以上車|第一桶金

回覆讀者來信:諗法不對!

我覺得不對,首先,你打算儲幾多首期呢?假設你今天睇中的單位今天賣 $500 萬,是一個樓齡約 30 年,面積 300呎的上車盤,做 9 成按揭,首期是 $50 萬,借銀行 $450 萬。所謂儲多啲首期,即是儲多幾多?正常情況下應該是以 4 成首期做目標吧,唔使俾按揭保險費,即是要 $200 萬,換句話說你要儲多 $150 萬,要儲幾耐?

  • 每月儲 $1.5 萬?借 9 成都供款也差不多,點解唔而家買呢?
  • 每月儲 $1 萬?儲 150 個月? 12 年有多喎!一個生肖圈喎!

況且,到時樓價又貴咗!

全球印銀紙,唔好講樓價升值,淨係講銀紙貶值,最少都貴 3、4 成啦,就當 $700 萬,當你辛辛苦苦儲到 $200 萬?唔好意思,又唔夠啦, 4 成首期要 $280 萬,又要多 $80 萬!又要儲多幾年,咁儲法,百年歸老都必買到!就算儲到,以 $700 萬計,借 6 成即是 $420 萬,供款爭得幾遠呢?儲咁多年錢,又要俾多 200 萬買層樓,為乜呢?

再者,回報又低咗!

例如你睇中的單位, 3 年後由 $500 萬升到 $600 萬,今日你用 1 成首期即 $50 萬買入,賬面回報就是 100/50 = 200%!如果你用 4 成首期買,即是首期要 $200 萬,賬面回報就只有 100/200 = 50%,回報足足低了 4 倍!

疫情過後,世界各國不斷印銀紙,利率偏低,如果用 H 按,很多時候利息都低於 2% ,成本咁平,有得借,點解唔借?只要找到一個年回報高於 2% 的投資就有賺,以我們團隊的起樓項目,每年回報 20% 以上,賺息差都賺到笑!

最後,你會輸了時間!

由於現在 SSD ,持貨 3 年出售才免罰重稅,之前都跟大家分享過,年青人應該以3至4年走一轉為目標,壯大資產,基本上 10 年內應該可以走第 3 轉,賺到逾千萬資產了。你呢?用這黃金 10 年來儲首期!!失去千萬資產!失去早日財務自由的機會!為了甚麼?

捕捉跌市+凶狠鋤價

就是為了將來每個月供少幾千元!!想供少啲,跟我們捕捉跌市機會,凶狠鋤價,買平啲咪得囉!

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:1% Anthony( 第一桶金)、一巴仙(1%)投資培訓學院創辦人,TVB有樓萬事足、BenSir睇樓團II等顧問,多年來協助無數年青人成功上車,無數小業主倍增資產,財務自由!除了住宅,亦活躍於大陸樓、工商廈活化重建等,團隊是市場上最活躍的新晉發展商之一。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。