讀者來信:Anthony Sir你好!我身邊個個朋友都覺得買樓好難,大部份人都覺得無置業希望,你會如何勸免年青人呢?

大陸撥地解決香港土問題?深圳自己都唔夠地!還能撥地予香港嗎|第一桶金

回覆讀者來信:年青朋友覺得買樓好難 

是的,身邊很多年青朋友都覺得買樓好難!
首先要搞清楚:真係好難?還是覺得好難?
甚麼是…真係好難?

如果你身邊的人,個個都做唔到,整個香港甚至整個世界,只有極少數、極少數人可以做得到,你可以話…真係好難!例如成功攀上珠穆朗瑪峰,例如10秒內跑完100米,事實上真係好少人做得到,最少我們身邊,未必有人做得到!

甚麼是…覺得好難?

然而買樓呢?我們身邊有很多人做得到啊!
以筆者的學員為例,就算沒有父幹,沒有母幹,普普通通打份工的年青人,只要努力學習,敢於實踐,就用我們教的方法,基本上超過八成年青學員,一、兩年內就可以成功買樓上車!

看看最近大圍的新盤,排隊睇樓都要排8小時,賣幾百伙,收票收逾2萬張!仲未計其他新樓盤,仲未計同期其他二手樓成交,即是說,有數以萬計的人做得到!點會難呢?

30歲與家人同住!自認無置業上車自住需要!有需要買樓投資嗎|第一桶金

點解你會覺得難呢?

所以買樓嘛,並非真係好難,只係你覺得好難!
點解你會覺得難呢?每個人都有唔同原因!

可能因為你身邊的人都不是物業投資者,他們都覺得買樓好難,令到你由細到大耳濡目染,根深蒂固,睇番轉頭,原來你問嘅所謂親戚朋友,自己都冇乜買過樓,就舉手搶答搶住教你。可能因為你睇咗好多傳媒的負面報導,例如甚麼不吃不喝21年才買到樓等,中毒已深。又可能因為你出來社會工作不久,收入仍然好低,還未想到方法突破思想框框,覺得儲首期好難。

你要不斷去問自己兩個問題…

點解咁多人做到?好明顯唔係真係想像中咁難!
點解自己做唔到?好明顯人哋有啲方法,自己唔識!
歸根究底,就是你身邊沒有一些成功的投資者,告訴你怎麼做!又或者你聽咗之後,當耳邊風,左耳入、右耳出,沒有用心地去學習與實踐,例如有些網友說:「我都睇咗好多關於買樓嘅書,亦都上網睇咗好多專家嘅分析同教學,識啦!」

還好,最少你願意去學習,但學咗唔等於做咗…

事實上,今時今日要學習買樓知識,上網可以找得很多,點解你仲係買唔到?仲係覺得好難?點解筆者咁多年青學員來到一兩年內就做得到?很多甚至已經賣咗,賺咗錢,已經樓換樓,又或者一間變兩間、三間、四間了!記住!學咗唔等於做咗!

向成功的人士學習

網上資訊實在太泛濫,就講專家評論,一個睇升,一個睇跌,你聽邊個?精神分裂啦!
最重要係你身邊有戰友、有支援,推動你實踐!

向成功的人士學習,敢於實踐,最重要的!
難…唔重要,最重要是難在那裡,如何拆解?

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

編按:專欄作者為1% Anthony( 第一桶金)、一巴仙(1%)投資培訓學院創辦人,TVB有樓萬事足、BenSir睇樓團II等顧問,多年來協助無數年青人成功上車,無數小業主倍增資產,財務自由!除了住宅,亦活躍於大陸樓、工商廈活化重建等,團隊是市場上最活躍的新晉發展商之一。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。

作者簡介:1% Anthony( 第一桶金)、一巴仙(1%)投資培訓學院創辦人,TVB有樓萬事足、BenSir睇樓團II等顧問,多年來協助無數年青人成功上車,無數小業主倍增資產,財務自由!除了住宅,亦活躍於大陸樓、工商廈活化重建等,團隊是市場上最活躍的新晉發展商之一。