理財個案】讀者問關於保險問題:「我舊年養咗隻狗仔,佢而家1歲半,我開始想為佢健康打算,唔想佢大咗冇錢預備比佢睇醫生,又或因使費大而影響醫療...」

我有兩個諗法

  1. 買寵物保險,年費2880,保額每年最多80000
  2. 自己用種子基金30000蚊左右,做年回報8%左右既收息股複息

保險好處

  • 早出事既保額比投資大
  • 因為先支出,用起上黎心理壓力細

保險唔好處

  • 純支出,冇事就白比
  • 出事果樣,唔係保險範圍,變左保費又比左,醫藥費又要另外比

種子基金收息股好處

  • 錢掌握係自己手
  • 就算有其他意外,都可以用番基金d錢黎用到

唔好處

  • 早年滾出既資金唔多
  • 如果中間有事要用,會削減左本金,影響後邊回報

其實唔止狗仔,我自己都有呢個問題,38歲最近都諗緊要唔要body check ,要唔要買保險。身邊朋友冇咩人傾到呢個topic。成哥可以比d意見我嗎?

龔成老師分析︰對寵物保險無研究

首先,寵物部份比較抱歉,我對相關保險無研究。同埋無養過狗仔,無乜照顧和佢架醫療成本概念,所以唔方便比具體建議你。其實我覺得狗仔醫療費用如果唔大,比較建議用一般現金支付。因為保險概念雖然係轉移風險,但當中都有大細之分。好似人壽、危疾明顯係大,動不動數6至7個數字。但一D比較細數(1萬幾千),其實你唔會因為要支付,而嚴重影響你生活或者投資規模,我就覺得無太大買保險架必要。

38歲建議買保障型保險

至於你本人,我自己覺得過左35歲,就應該每人驗下身。因為病向淺中醫,盡早發現問題去盡快處理,從個人健康和醫療成本角度計,都係較理想。而保險,我建議你保障型保險(例如純人壽、醫療、危疾)點都要買,至於買多少,好睇個人需要。

更多理財方法及股票投資入門內容

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。