理財個案】30歲讀者五月會移民加拿大,帶住老婆同個仔。到埗後會有一年多時間先讀書,故將沒有收入,現金亦不多,想知應該先沽部分股票作移民生活費?

理財個案|30歲一家3口5月移民加拿大

成哥你好,想請你睇下我個倉俾啲comment。因為我五月會移民加拿大,帶住老婆同個仔。我會讀書所以有16個月冇收入,老婆要湊住個仔都冇收入,好彩屋企人幫手學費租金,我希望讀完書盡快搵到工。我現金宜家得好少因為月月清,宜家返緊銀行工我30歲。唔好意思條問題咁長,我需要沽啲貨做移民生活費嗎?多謝你時間

其實我最想沽(2382.HK

龔成老師分析︰移民建議多留些現金

你的圖片有些模糊,但我會盡量回答。如果在未來會移民的話,你的生活將面對比較大的轉變,建議還是多留些現金,以備不時之需。你已經預期自己有16個月沒有收入,但由於移民會有好多的不確定情況,最好預留24個月以上(甚至更多)的生活費應付需要。

港股估計短期內未必明顯好轉

現時港股仍然處於較弱的水平,但估計短期內未必明顯好轉。你持有的股票中,其實都有質素,但在現時的市況底下,需要時間去修復估值。你其實先睇翻自己需要幾多錢,再決定沽幾多貨,之後再分段咁慢慢沽,去平衡價格變動風險。你持股中,無話邊隻明顯較弱,所以你平均咁沽就得。

舜宇光學科技期較弱

舜宇光學科技(2382.HK)佢短期較弱,業績差,盈利有較大的下跌,跌左7成,你預短期較一般,至於長期,又不是無發展,雖然核心無太大問題,但管理層話競爭大左,都會擔心對佢有一些影響。所以,這股現時要睇你持貨,如果持貨佔你組合的比例唔算太多,你可以守。但如果太多,

  1. 第一,唔好加注
  2. 第二,等個市好翻啲,反彈多少少,你可能要減部分。

整體仍算有質素。過往手機市場高增長,令佢鏡頭業務受惠不少,但近年手機增速開始減慢,加上競爭大左,對佢有影響。在長遠,無論是手機鏡頭,又或是各種鏡頭方面的應用,都不是無發展的,不過,中短期可能會有少少波動。

更多理財方法及股票投資入門內容

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。