網民熱話】投訴都冇用?有網民表示自己受隔離屋新裝修影響,投訴過但對方不肯處理,事主更表示「社會還有公義嗎?」即睇詳情!

受隔離屋影響

近日,一名網民在Facebook「家居裝修分享谷」抱怨隔離屋新裝修,裝了一部超長的窗口冷氣機,機尾貼住事主屋企的窗,抹窗都抹唔到,窗有維修的部分也做不到。

仲有就係如果佢一開冷氣,又嘈又熱又震都係我呢邊受影響。

溝通都冇用

該事主指,參考同屋苑其他相同規格的住戶,沒有人會將冷氣機貼近其他住户的窗,最少都會隔開大約20cm,留出空間供人做清潔及維修。

事主嘗試透過管業處與對方溝通,但對方不肯作出處理或改善,並認為自己沒有觸犯法例。事後事主再與管業處交涉,但管業處表示無能為力。

事主:「真係嬲到訓唔著」

事主受事件困擾,稱「真係嬲到訓唔著」,並指責對方自私無賴,侵犯別人權利的人可以安居樂業,但苦主卻投訴無門,痛批「這社會還有公義嗎?」。

事件引起不少網民的關注及迴響:「咩設計嚟㗎?一開冷氣啲熱氣就吹晒過嚟。」

生活質數都影響埋真係住得舒服咩

不少網民都同情事主的遭遇,有網民稱:「唔明點解做鄰居都唔互相配合下,樓上樓下隔離左右真係要住到面阻阻,住得舒服d架咩….同埋要影響都可以做到互相影響,到時生活質數都影響埋真係住得自己舒服咩!

有網民教事主:「你係佢後面散熱裝塊板檔住。」

亦有人指出:「大家斗玩,管理處又話理唔到,依d先好玩,邊個善良邊個輸」。

可以試報環境保護署?

當然,有更多處理方法,其中有網民教路,可以試報環境保護署。

我之前村屋買入裝修時發現樓下個分體散熱裝到我窗口左下角,我伸手就摸到,都係報環境保護署,投訴佢裝到我窗口咁近,熱氣同佢開冷氣時好嘈,跟住個部門同樓下溝通!初樓下條友都係話邊度影響到我屋企,後來個女仔勁好!同我地交代返,因為佢都黎樓下外面睇過!同樓下個人講佢睇到係影響到我樓上,已叫樓下搬返離開d我窗口。

查建築圖則

另有網民提議:「你可以去查下建築圖則,睇下佢係咪改過個冷氣窗口位,正常係吾可以改位,改位要去屋宇處申請既,再黎度清楚到底佢部機離開外牆幾多cm,有例規管離牆長度架,吾係你想點裝就點裝,但如果以上兩點都合乎標準,甘就真係冇乜正途方法可以解決。」

當然,向政府部門反映,是解決問題的方法。有網民稱:「呢個係正式冷氣位?樓上樓下都係咁裝?如果唔係的話,打去政府部門問吓,建築物條例唔可以亂裝冷氣,睇吓有乜法律途徑處理。」

「如果你唔怕煩,可以用民事訴訟方式控告對方嚴重影響你生活。」

報東張西望

「如果真係構成影響,可以報警,如果都唔理就可以上法庭,必須有實質影響證明,就算影響瞓唔着都可以(需要醫生證明),詳情可向律師資詢。仲有個免費方法,就係 東張西望!」

最多網民教路,就是報東張西望!

同佢講”東張‘’見

更多網民熱話相關文章

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊