經常聽見未買樓的朋友說…香港樓價咁貴,實買唔到啦!我人工咁低,實儲唔到首期啦!實過唔到壓力測試,借唔到按揭啦!
總之就是…做唔到、做唔到、做唔到!

【香港樓市2022】港九屋苑樓價帶頭跌!黃埔花園、太古城跌超過半成!海怡半島爆蝕讓見紅|附最新減價成交

香港樓價咁貴,實買唔到啦!

又經常聽見已經買樓的朋友說…我已經買咗樓冇晒名啦!我已經借爆晒啦!冇可能再買到樓啦!冇可能財務自由啦!返工罷啦!
總之就是…冇可能、冇可能、冇可能!買樓還好,買樓投資是相對容易的事,如果你跟朋友講創業、講理想、講裸辭,更加一盆盆冷水照頭淋!

財富理論:跳蚤效應(Fleas Effect)

怎麼會做唔到呢?怎麼會不可能呢?不是很多人都做到了嗎?是甚麼限制了我們呢?阻礙我們財務自由呢?今天想分享一個財富理論—跳蚤效應(Fleas Effect)!跳蚤的彈跳力非常強勁,幾毫米的身體,可以跳到1.5米高,相等於一個人跳到300米,然而這種潛力很容易被抑壓。

【香港樓市2022】樓價仲未跌完!嘉湖山莊劈價134萬沽、呎價失守一萬    

自己框死自己

話說有科學家做了一個實險,將跳蚤放入玻璃杯,起初跳蚤很輕易就跳了出來,後來科學家在杯上加了一個蓋,令跳蚤每次跳高都會碰到頭,只能跳到杯蓋的高度。大約一星期後,科學家拿走杯蓋,奇怪的事就發生了,跳蚤還是跳到杯蓋的高度,無法再跳出來! 
跳蚤不能跳出來,不是自己的能力問題,而是麻木了、適應了…自我設限,自己框死自己!越係害怕失敗,就越會導致失敗!

生活上,很多人都像杯子裡的跳蚤一樣,自我設限!

有些人自我設限,是因為過去一些不愉快的經驗,例如我認識不少前輩,很多年前已經開始買樓投資,然而經歷了97年一役,輸得很慘,從此就覺得買樓投資很危險,不敢再買。又例如老爸老媽那一代,經歷過按息20多厘的年代,供樓很痛苦,於是就覺得借貸很恐佈,會令自己萬劫不復。有些人自我設限,是因為身邊朋友、媒體的催眠,例如媒體、朋友個個都說買樓難,都說在香港買樓要不吃不喝廿多年,聽聽吓就會信以為真。

當年我決定裸辭創業的時候都是一樣…

有朋友說…冇人做過喎,死梗啦!又有朋友說…好多人做喎,你邊夠人爭呀,死梗啦!當年就是在幾乎所有人反對的情況下創辦了今天的1%,開創了買樓投資教學。也難怪的,香港的教育,是責備式的教育,老師家長都喜歡說…咁做唔啱,咁做係錯,你應該咁樣做嘛,做人要腳踏實地,我都係為你好咋…

培養3個習慣突破上車限制

要突破這個框框,有幾個習慣要培養。第一,不要自我設限;第二,要主動多認識積極的朋友及伙伴;第三,要學會計算風險,凡事都要有後備方案;這樣你就不會再怕輸了,就敢突破了。講番文章一開始的買樓,未買樓的朋友,點會買唔到?大把年青人買到樓上到車!已買樓的朋友,點會冇方法突破?

實試多次於年尾買到筍盤!香港樓市過年後例升!買樓要把握入市時機|第一桶金

戒掉失敗者的語言

很多年前我們已經進軍大陸樓、工商舖,到近年開始收購重建,不是突破了人名及借貸的限制嗎?不要老是跟自己說…做唔到、冇可能,戒掉失敗者的語言,要多說…有得諗喎!點先做到呢?這篇文章在我們的Youtube頻道有詳盡影片版,歡迎瀏覽。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:1% Anthony( 第一桶金)、一巴仙(1%)投資培訓學院創辦人,TVB有樓萬事足、BenSir睇樓團II等顧問,多年來協助無數年青人成功上車,無數小業主倍增資產,財務自由!除了住宅,亦活躍於大陸樓、工商廈活化重建等,團隊是市場上最活躍的新晉發展商之一。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。