理財個案】讀者擔心美聯儲加息,令美股科技股有機會重新估值,影響美股變震盪市!騰訊阿里估值低,擔心拖港股,求投資部署方法?

理財個案|23歲做兼職半工讀!無家庭負擔想用10萬積蓄投資收息|龔成教室

理財個案|讀者來信:驚加息影響美股變震盪市

老師午安好,美聯儲加息就快到,美股科技股有機會重新估值,美股好大機會震盪市。不過騰訊、阿里巴巴估值已經咁低,會否拖港股再落一浸?

  1. 有咩睇法?會否要儲多d現金?聽人哋咁講有咩策略?
  2. 龔老師早晨,唔好意思我聽唔到,呢影片可否講下重點話我知,謝謝。
  3. 晚上好,羡慕舊生都可取你寫一篇分析文(美股),請問我可取?我之前買了你5本書,還算嗎?

我很想上你堂前,之前你話實體班暫時較難做到(我佩戴助聽器只能改善部分聽力,但不會完全變好)請問我揾手語翻譯員陪我上你堂,可以?因手語支援和點字服務一樣,能解決學習的困難。

龔成老師分析︰騰訊和阿里主要受政策風險影響

1) 其實好難估,因為市場唔係單純受一個因素影響。而現時騰訊(0700.HK)和阿里(9988.HK)主要係受政策風險影響,令佢賺錢能力和優勢弱左。但簡單咁講,美國加息,會令到普遍的估值,都會向下調整。但多與少,會唔會有其他因素,例如經濟大環境轉好,令到拉上補下,估值反而係升左,就要個別再考慮。

而我哋投資,永遠都係用翻平貴度和質素,去做決定。現時大市在合理水平,你可以保留3-5成現金,去等待入市機會。

新經濟股投資時要做好估值

2) 這個短片內容,主要係想同讀者分享,現時新舊經濟股,係過去10數年轉變。過往新經濟股(例如科網股),泡沫性較高。但近年人們生活習慣,經濟活動好多都轉移至網上,令新經濟股係開始有佢實質投資價值。不過近年好多都被熱炒,投資時要做好估值,避免買貴貨。同時間,舊經濟股唔係無晒價值。我地成個組合要平衡,新舊經濟股都要有一定比重,唔好話偏廢左某一邊。

不停加注單一板塊風險大

同埋,有些投資者,經常有個錯覺。某某股或板塊,在過去幾年都升,就假定佢未來都係一樣升,咁係好危險,因為大環境在轉變,有機會令佢優質度不如從前。一些過往經常維持高位的股票,現時可能係好優質,但當市場一有改變,估值重新調整,係可能會回好多。我特別擔心一些未經歷過股災的投資者,過往可能投資某某板塊一直升,不停加注。到萬一大市真係回調,會好傷。

所以,讀者一定要記住,無永遠升架股市或股票,所有嘢都係一個循環。任何優質股都會有修正的風險,故不要過份進取或樂觀,必需要做好理性分析。

擔心大家誤用美股潛力股資料

3) 至於美股潛力股資料,因為擔心大家誤用,所以一定要上過堂先知(要掌握咗上堂所學的知識)。同埋,始終舊生付費上堂,因此我會久不久比較多的資料佢哋,由於佢哋付費,因此都想對佢地公平啲。所以,只會給予上過堂的學生。

至於揾手語翻譯員陪你上堂,過往未有這情況,方向是可以的,但擔心翻譯員的動作,會影響了其他同學,因此,可能要安排一些較偏側的座位。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。