讀者來信:Anthony Sir你好!最近見到好多小市民湧去新界北買新樓,價錢都唔平啊,值得嗎?反而見到發展商天價搶中環地,會唔會應該唔好太俾市場影響,返去市區尋寶呢?我見市區最近都平…

居屋供應|逾3000伙須延期完工|料今年沒有新一批出售,最快要等2022年

回覆讀者來信:小市民湧到新界的新發展區

挺有趣啊!正當無數的小市民湧到新界的新發展區,以高價搶購洪水橋的新樓盤的時候,最富有的資深投資者及發展商就以天價搶購市區的優質地段,你信那一邊的眼光?

先講小市民那邊,正如前文所說,自從政府提出北部都會區計劃之後,市場的焦點都轉移到那邊,洪水橋的新盤以高溢價開盤,仍然大排長龍賣個滿堂紅,首批均價都已經要1.6萬,部份優質單位呎價更高見2萬!

一個20年的大計

施政報告剛剛提出而已,只要願意花時間入去走一趟就知道,乜都未有!又要收地又要發展,特首自己都說是一個20年的大計,成日都聽人講話…人生有幾多個10年,現在是20年啊!現在就衝進去?樓盤仲要唔近西鐵線,仲要開出高溢價,咁都搶?

幾有信心要坐貨一段頗長時間

學員們問我意見的時候,我都會如實回應,都幾有信心…要坐貨一段頗長時間!幾百萬買層樓…點解唔願意花時間入去行吓呢?點解唔願意學習吓、比較吓呢?

憧憬沙中綫通車+校網吸引!料馬鞍山樓價2022年升半成!5個區內龍頭屋苑點評

大圍站上蓋柏傲莊都唔使呢個價

都未算最誇張,筆者覺得火炭新盤更利害,後期呎價逾2萬,仍然大賣!有代理打來叫我去抽,又話北部發展好勁云云,仲話值2.5萬必賺!心諗…咪玩啦!大圍站上蓋柏傲莊都唔使呢個價,如果眼明手快,呢個價連啟德都買到,這裡呢?火炭、工廠區、內房、剛到本地發展…那裡值呢?這個代理的名片…掉了!

資深投資者及發展商搶市區靚區

與此同時,資深投資者及發展商搶市區靚區!先看買家,黃竹坑站上蓋的揚海呎價逾3.5萬,幾個小時就賣光,當中不乏名人,包括地產界的名人親屬。除了這個新盤,同期又有很多資深的企業家、投資者買入優質地段的豪宅,之前有場LIVE跟大家分享過,不贅,有興趣可以到我們的Youtube頻道重溫。

恒地以508億購入中環商業地王

到發展商了,地產界非常轟動的新聞,恒地以508億購入中環商業地王,打破之前高鐵上蓋420億的舊紀綠!身邊有些朋友問,不是發展北部都會區嗎?…睇完上文你都應該明白,雖然我都相信北區都會區將來發展會唔錯,但始終是廿年後的事,況且即使發展得再好,都只是CBD3,都不能取代核心位置,只是發展商及代理的宣傳吧了!

小市民先會盲目高追

小市民先會盲目高追,資深投資者包括我們的學員都不會就範,其實你睇睇企業的佈區就知道,國際頂尖企業總部始終落戶中環、西九龍,支援部門或二線企業很多會選址東九龍,北部都會區即使發展理想,定位是兩城三圈中港融合,是創科園、中港企業的基地,定位是不同的,是有差別的。

應趁市場焦點有偏差在市區尋寶

所以如果醒目投資者,如果見新發展區價錢唔平,絕對唔應該盲目高追,反而應該趁市場焦點有偏差,在市區尋寶,例如沿着發展商的軌跡,港島區、東九龍、西九龍等等,都是有真正價值的地方,相信政府都唔想施政報告會成為炒作新區樓價的借口!

作者簡介:1% Anthony( 第一桶金)、一巴仙(1%)投資培訓學院創辦人,TVB有樓萬事足、BenSir睇樓團II等顧問,多年來協助無數年青人成功上車,無數小業主倍增資產,財務自由!除了住宅,亦活躍於大陸樓、工商廈活化重建等,團隊是市場上最活躍的新晉發展商之一。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。