理財個案】 讀者買入港交所後因高位無沽,因賺少10萬元有應不開心!另外,在股價26元買小米,想知幾時可再溝貨,請教龔成老師意見。

理財個案|40歲夫婦月入12萬揸3層樓+2車位!欠1,200萬銀行按揭感擔心|龔成教室

理財個案|讀者來信:港交所高位無沽賺少10萬元唔開心 

老師,小米26入左少少,幾錢可再入或再溝貨。港交所由高位582跌到依家了,我有止賺。心理上確實不開心,現在壞消息一籮籮。應該點算?依家放雖然賺十萬,但比起582賺少成十萬,唉,好唔開心。應該點調節心態。雖然話長線,但582放咗賺左開心錢先,然後搵位先再入更開心。

龔成老師分析:連股神都不會這樣做 

你的投資觀念,好錯誤!你同9成散戶一樣,以為自己可以最高位賣出,但就連股神都不會這樣做。另外,你要調整心理因素,你這樣想,長遠會好影響你的投資。

成功之道|巴菲特都用呢個方法創富!大部分人無法變有錢的原因只有一個|龔成教室

理財方法|不靠炒股都有被動收入!4個方法簡單創富:放假繼續有錢賺

長線是賺得較多 

我當年做銀行,見好多客在$15買入港交所,之前創當時歷史新高$20,就是95%的客,都同你一樣想法(高位賣出,賺咗開心錢先,然後搵位先再入更開心),所以,佢哋在$20賣晒!之後,當港交所升上$400,佢哋賺少左好多好多。有時你會見到賣出會有得賺,有時長線會有較多賺。而根據統計,長線是賺得較多的。

小米近期不利消息是短期 

至於小米(1810.HK)近期的不利消息,都是短期的。不用太擔心。強烈建議你提高投資知識。

上述兩股根本完全無問題,你不要再同9成散戶一樣想法了!

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。