理財個案】女讀者創業兩年,相比打工時搵多好多,可能已等於搵緊打工6年嘅錢。「咁究竟,我仲要做多幾耐先可以停?即係話幾時先可以退休?」

理財個案|創業兩年每年淨袋100萬

你好龔成老師,大約兩年半前同老師分享過,打咗工幾年後,就出嚟創業。兩年半後,我update下近況先:

生意尚算不錯,工作量愈來愈多,頭兩年得自己一個做,做得好辛苦。終於今年請左位同事,幫輕左好多,行開行埋公司都有人睇住。 收入方面,頭兩年,每年扣除晒公司開支後,淨袋都有一百萬一年。 今年請咗人,支出會大咗,可能冇賺咁多,但叫賺返嗰生活同埋健康。 

幾時先可以退休? 

最近係度諗:我已經比起打工時搵多好多,兩年創業,可能已經等於搵緊打工6年嘅錢。 咁究竟,我仲要做多幾耐先可以停?即係話幾時先可以退休? 我唔認為需要永無止境咁搵錢,我知道錢唔係愈多就愈好,足夠其實已經好好。 

我行業性質係,即使請咗人,其實仍然需要親力親為,客仍然要親自見,同事做完報告,我都要睇,同埋受住政府部門好大嘅監管。即係話:工作上仍然需要我好大嘅參與程度。 興趣方面,這行唔係我興趣,只係我能力上應付到,而且係熟悉。 

想40歲提早退休 但擔心會無所事事

我初步打算係:做到40歲就會結束公司業務,閒時接下freelance ,唔會好似依家咁瞓晒身。這兩年都有投資股票,儲左一百萬股票左右,打算長期持有。(背景:女、兩三年後會生小朋友) 

老師,咁樣想法實際嗎?咁早退休,會唔會好似無所事事咁,浪費繼續賺錢既機會?

龔成老師分析︰每個人的價值觀都不一樣

其實不同人在不同的人生階段,就會有不同的選擇。久不久就會睇到網上有某某高管放棄高薪,去幫助別人,完成兒時夢想等等。有啲人會認爲咁樣好傻,認爲不值得;但又有啲人會支持,認爲重新找到自己,咁到底是值得還是不值得?

我想無一定的答案,因爲每個人的價值觀都不一樣,人最重要是了解自己,知道自己選擇了什麽,同時放棄了什麽,並且不後悔就已經好足夠。

錢的確是搵唔完

錢的確是搵唔完,如果你單純以擁有越多的錢作爲人生目標,咁樣人生的確會失去好多的樂趣。好多人想財務自由,其實不是執著於金錢的數目,而是擁有足夠的金錢之後,能夠做自己想做的事情。

你問「咁早退休,會唔會好似無所事事咁,浪費繼續賺錢嘅機會?」

咁我會問:幾年之後,你是否有足夠的金錢過完自己的下半生,再加上你會養兒育女,供書教學,這幾年的收入是否足夠?如果足夠,你可以退休,過自己想過的財務自由生活;否則,當你將來負擔增加之後,再出來工作的話,可能你就過得更辛苦。

工作賺錢的其中一個原因

明白你希望有更多的自由,這都是我哋工作賺錢的其中一個原因,因此,你可以好好計劃,如果資金足夠,提早退休,尋找自己想要的生活,這其實是一件好事。

如果你想要具體的答案,你最好做到以下的條件:

  • 第一,就是生意已經穩定,面對各環境都不會出事,最好是上軌道,能自動運作,你只要簡單管理就得,這樣你就能抽手。
  • 第二,就是財務自由,即是你已經建立了一定的資產項,可以靠每月現金流去生活,不用為生活而苦惱,到時你就能選擇工作或不工作。

更多理財方法及股票投資入門內容

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。