理財個案】讀者因錯信朋友買入一隻股票,結果賺錢不成反慘被殺了70%!現只淨約10萬至15萬投資本金,想知如何可調整心情重新起步?想買平穩增值股票!

理財個案|讀者來信:信朋友買1隻股票慘被殺70%

龔sir:小弟因信了朋友買了(2427.HK)慘被殺了70%。請問你如何可調整心情從新起步?現還有大概10-15萬投資資本,應該如何步處?買入D咩類型股票可平穩增值?現只持有少量(7500.HK , 7552.HK)感謝!

理財個案|龔成老師分析︰先想風險 後想回報

記住,唔好有「心急」追翻輸的數,這是一個好錯的心理,而你想買的7XXX,都是槓杆類,你記住,我哋要先想風險,之後先想回報。我哋買入一隻股票,一定要知道佢質素、行業前景、財務狀況等,才去投資。如果你連間公司點賺錢、行內有乜優勢、點解未來有發展和增長潛力,都答唔倒自已,咁就要停一停,唔好投資住。

突然跌9成 典型的問題股

GUANZE MEDICAL(2427.HK)早前見佢突然跌左9成,是典型的問題股!睇佢的業務,上市時市值$5億,人為炒上到$50億,以佢一年只有$2000萬盈利來說,當時十分貴!之後股價大跌,近期市值去翻$3億-$5億,回到合理價。

最好是賣出或反彈就減

由於佢業務普通,發展力不強,加上過往股價有這情況,最好都是賣出,或反彈就減。佢主要於中國山東省提供醫用影像膠片產品及醫學影像雲服務。業務包括醫用影像膠片產品業務:銷售從國際品牌(包括該醫學影像產品生產商)採購的醫用影像膠片,以及向醫院及醫療機構銷售自家(冠澤慧醫)品牌的醫用影像膠片,並向客戶提供相應的自助取片機、醫學影像打印機及醫學影像數據發行系統。

現價唔平 風險高

企業規模較細,雖然業務都有增長,但未見有明顯優勢,投資價值只是一般,未算吸引,加上現價唔平,風險高,投資值博率未算高。若你持貨較多,建議沽出部份,換至其他優質股。

兩倍反向表現工具 有槓杆成份

FI二南方恒指(7500.HK)和XI二南方恒科反向(7552.HK)這些兩倍反向表現(-2x)工具,有槓杆成份,會將風險與回報放大,投資這類工具,要好小心風險,同時要準確預測短期股市走勢,並不容易。其實每個人投資(包括我自己),都難免會有碰釘架情況,最重要係學識吸取教訓、累積經驗,從而長線慢慢提升自己的勝算。

先認真學好「真正」投資知識

坦白講,你現時係犯左好多新手經常出現錯誤,聽消息/信朋友/估走勢等,都係好多坊間投資者愛用架模式,所以好多散戶都一直輸錢。我建議你未來再大注投資前,先認真學好「真正」投資知識,以免將你辛辛苦苦儲的增值資金浪費。

建議多讀投資相關知識

我建議你要多讀投資相關書本、年報,新聞和報讀相關課程。書本上,你可以睇我寫的《80後千萬富翁》、《財務自由行》和《股票勝經》,都適合初學者,幫你理解翻到底正確投資是什麼一回事。

盡快開始做財富增值

當然,更理想係上堂,因為我會有系統地將一系列正確的投資概念和技巧,係課堂中教授,令你提升技能和知識上,可以更快和更準。若你本人唔係有睇開書習慣,或者希望可以爭取時間,盡快開始做財富增值,我會偏向建議你馬上抽時間去上堂。

本人的【投資倍升股課程】適合初學者的,每一課後都會有指引比你,要你在一星期內找那些資料,溫那些內容,只要你跟著去完成,到你讀完整個課程後,你已能自己選股、投資、評估平貴,在投資上已掌握了一定的知識。

更多理財個案及股票投資入門內容

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。