理財個案】讀者每月要還債1萬元,不想再隨心買入股票,想知應否趁股市跌買盈富,即時只能賺到幾百元幫補生計都好。

理財個案(1)讀者來信:每月要還一萬元債

多謝回覆。計下數,我每月要還一萬元債,龔老師,我怕頂唔住。龔老師,應唔應該趁市跌買盈富一手?幫補下都好。聽你教導,我唔再隨心去買入股票,希望老師協助賺到幾百元都好。

另外,我應該看老師你哪本書先?盈富基金會否再跌下去?我聽你話,無睇實個市,但點樣走咁D貨?

理財個案(1)龔成老師分析︰投資只會用閒錢

你記住,投資只會用閒錢,如果你現時有很多負債要還,先處理好這部份,之後才投資。因為高息負債會蠶食你投資回報,唔好有個想法,就係用投資高回報,去解決債務問題,咁係好危險。投資係長線,而債務係短期問題,所以前者唔會幫你處理到後者,你要分清楚。

先要解決咗負債

如果你高息債較多,可以睇下銀行有無些較低息或長期貨款,令你整體債務壓力下降。恒指現時算初部平宜,可分注盈富(2800.HK)。但大前題係你要解決咗負債,有錢剩先。因為現時盈富(2800.HK)係有值博率,但唔係代表過2,3日就大升。要回升,係講緊起碼要等1至3年。

盈富和中電本質無問題

書本上,你可以睇我寫的《80後千萬富翁》、《財務自由行》和《股票勝經》,都適合初學者。盈富(2800.HK)和中電(0002.HK)本質無問題,如果你係因為債務問題,要增加現金流。你每有反彈,就按2者比例,少少咁慢慢去沽就得。

理財個案(2)讀者來信:深水埗1年新私樓應否加租

老師,我有一層深水埗1年新私樓,好唔好加租?
我見同棟放租價有加

理財個案(2)龔成老師分析︰這區份長線發展力不強

我建議你同同區,相同類型的物業租務作比較,再按自己物業情況作調整。(例如靚裝就上調少少)深水埗這區整體的收入較低,雖然近幾年多咗中產區出現。但這區份長線發展力不強,人口密度高,收入結構較一般,唔建議定得太進取。

理財個案(3)讀者來信:高值博率優質股推介?

老師,我d 股票已經輸咗一半,我想問下,以目前黎講,有咩優質股高值博率推介?我只係想將手上二三線科技股換返d 比較優質d 嘅股份。心目中有 2382.HK , 0700.HK , 1810.HK , 0522.HK , 0175.HK

理財個案(3)龔成老師分析:股市仍波動 要注意風險

你可以根據自己持有股票的質素,決定去留,決定是否減持,你可優先考慮 2382.HK , 0700.HK , 1810.HK,而3067.HK 都得,當然要留意,現時股市仍波動,要注意風險。另外,其實可以同時考慮美股,例如VOO,現時合理,都可以分注。

理財個案(4)讀者來信:考慮用公屋換居屋

你好,我同媽媽住公屋,現考慮用公屋換居屋,想問如果換居屋後可以買私樓嗎?有咩要注意?

理財個案(4)龔成老師分析:是否有能力「供得起」

基本上,你放棄公屋,就無入息及資產限制,可以買私樓。你現時計劃,相信係自住目的。所以,你要考慮新物業是否適合你長線生活(未來10-20年)。同時,你計清楚自己是否有能力,可以長線「供得起」個物業。還要記住,你會有差餉及管理費等新開支,故一定要計好數。

理財個案(5)讀者來信:想移民英國 賣樓驚蝕錢

老師你好,我想移民英國...但層樓仲有一年先賣得,又驚要蝕錢

理財個案(5)龔成老師分析︰中短期樓市走勢無得估

你要自己先計劃清楚,移民的實際時間。如果係有短期離開必要,蝕錢都要做。你這個嚴格而言,唔係投資問題,而係未來生活上的決定。現時大環境好多不明朗因素,所以中短期樓市走勢無得估。你應以自己生活所需,去做決定的重點。

唔好只考慮香港印花稅

另外,唔好只考慮香港印花稅。英國都有資產增值稅,你要問翻相關專業人士,若你要移英,應該"如何"和"幾時"處理香港物業會較好,以免造成額外稅務開支。

理財個案(6)讀者來信:黃埔花園低層單位估值大跌

想請教,我持有黃埔花園低層單位2年,估值大跌,但遲些想換樓,不知道應該怎麼辦?

理財個案(6)龔成老師分析︰黃埔花園本質不差

黃埔花園本質不差,是香港十大屋苑,有一定價值。而且,近年的新鐵路線優化了這區的交通,都提高了其性價比。如果你想換「自住樓」,其實只要一買一賣係短時間內做,減少大市變動對佢哋的影響,咁就可以。

因為黃埔花園本身,有力做到跟大市同步,較少機會出現新目標升,而你黃埔花園單位反跌的情況。

更多理財個案及理財方法內容

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。