理財個案】讀者問個市會跌到幾時?他指跌市跌到令人情緒低落,且擔心股災出現!另外,南非股東沽騰訊、現貨應否減持?

理財個案(1)讀者來信:股市跌令人擔心股災

阿sir,唔知個市會跌到幾時呢?你有好的見解或資訊嗎?

呢期見到個市跌到令人情緒低落,嚟緊會唔會有股災架?有D擔心

理財個案(1)龔成老師分析:跌市造就入平貨機會

唔好比個市影響心情,要用平常心。因為股市總會有起有落,其實跌市反而造就我哋入平貨機會。重點是,你有無選擇優質股和定平貴能力。如果有,你就要好好把握跌市機會,按情況部署。

可以月供進行適度增值

若你無太多投資經驗,都可以用月供,進行適度增值。我哋會以恐慌程度,再配合平貴度,去分析投資策略,但唔好去"估走勢",去作為入市策略。若你有貨,諗住個市跌,沽左先。無人知你沽左貨之後,會唔會一如你預期咁再跌,佢可能會反而大升,到時你就會進退失據。

投資應先了解企業質素和前景

我哋投資應該係先了解企業質素和前景,當確認係有優質,就再審視佢平貴,去定入市策略,這少是正確方法。你可以先睇我架《80後千萬富翁》、《財務自由行》和《股票勝經》,都適合初學者,去了解如何面對投資這回事。

更多理財個案:

相關文章:理財個案|尚在讀書的兒子衝動下買入海底撈阿里等股票!股價跌很多應否止蝕|龔成教室

相關文章:理財個案|30歲有小朋友!有買港股美股打算月供股票部署退休|龔成教室

理財個案(2)讀者來信:騰訊質素有變差嗎?

老師,南非股東沽騰訊股份,其實係咪代表 0700.HK 的質素變差?

其實點樣判斷公司基本面變差?9988.HK , 0700.HK 係咪都變差要減持?

理財個案(2)龔成老師分析:股東沽唔代表一定負面

唔一定,要睇翻股東沽貨目的,有時可能係佢本身有資金需求,或者係想重整自己資產組合之類,所以股東沽唔代表一定負面。騰訊(0700.HK)和阿里(9988.HK)受政策因素影響,中短期弱,企業的賺錢能力會略減,以及企業估值都會略減。

依然有長線投資價值

不過,相信政府唔係想佢經營唔到,只係想加大規管,令佢賺錢減少。此股依然有長線投資價值,但增長力唔會有以前咁強。現貨可以持有,但由於政策不確性都大,若你已有一定持資,暫時唔建議加注。

分析基本面和計算企業價值

至於如何分析基本面和計算企業價值,過程比較複雜,好難三言兩語就講到,就算在我的股票班,都要講5小時,裡面會講3種估值方法,有難有易,但同學都用到的。

考慮企業財務數據

簡單來說,你要考慮企業的生意、盈利、現金流、資產、負債等財務數據,同時要比較行業,考慮這企業的經營情況,之後的環境又會如何。這都是計算的基礎。

推算企業長遠的價值

例如,我哋會考慮佢有多少生意,有多少盈利、現金流,有多少資產,從而計算該業務值多少錢,同時會推算將來的盈利情況,去推算這企業長遠的價值。

如果要深入計算,基本上要好仔細的研究企業,要分析好多財務數據用比率,先至有較完整的答案。

更多理財個案:

相關文章:理財個案|騰訊及京東都正坐艇!股價會短期返家鄉?如何部署?|龔成教室

相關文章:理財個案|大藍籌股低價買高價賣無風險?朋友短炒騰訊贏幾千蚊|龔成教室

理財個案(3)讀者來信:30萬股國美應否放手?

龔Sir,你好,想問吓我持有30萬股(0493.HK)國美,平均買入價係 $0.8 ,現時已跌至 $0.3 嘅新低,我係咪應該放手,唔好再有任何寄望呢(見佢好多時有動作,上上落落)!

理財個案(3)龔成老師分析:

國美零售(0493.HK),從過往分析,只是一般。企業連續出現虧損,品牌價值遠不及從前,優勢不強。之前大股東黃生回歸,市場期望帶公司變強,但發展仍有未知數,如果以這刻的業務、發展、現價,整體的投資價值唔算高。

整體發展一般 建議反彈減持

暫時見,未能將公司翻生,整體發展一般。再面對網上競爭。以理性分析,長遠發展只是一般般。建議反彈減持。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。