理財個案】讀者持有8,400股小米,買入價為15.76元。現想投資其他潛力股,求龔成老師推薦。

理財個案(1)讀者來信:持有8400股小米 想投資其他潛力股

老師本人持有:小米 8,400股@15.76元

想搵下其他潛力股有無推薦?Thx

更多內容:理財個案|股票班舊生分享慳錢方法:搭港鐵返工有食飯、用8毫子過一天|龔成教室

理財個案(1)龔成老師分析︰小米有潛力 產品性價比高

小米(1810.HK)有潛力的,佢的產品性價比高,先賣手機再賣家電。長遠正面,現價合理區較底位置。我哋唔好成個組合,只集中係1,2隻股票身上。最重要是建立一個長期的「財富組合」,要優質,要平衡,要適合你的年齡與風險承受程度,新舊經濟各類股都要有。

同一行業不能高於組合30%

同一行業不能高於組合30%,同一股不能高於組合15%。要平衡,建立後長期持有,不是買賣賺差價,而是成為你財富組合一部分。潛力股可考慮安碩恒生科技(3067.HK)、阿里(9988.HK)、騰訊(0700.HK)、港交所(0388.HK)、舜宇光學(2382.HK)、小米(1810.HK)、中生製藥(1177.HK)、GX中國電車基金(2845.HK)、三星FANG ETF(2814.HK)、安碩納指一百(2834.HK)。

安碩恒生科技、騰訊、阿里有投資值博率

如果有投資美股,可投資QQQ。但佢哋波動性和風險會較高,你要自己平衡。現時安碩恒生科技(3067.HK)、騰訊(0700.HK)、阿里(9988.HK)、中生製藥(1177.HK)、小米(1810.HK)、舜宇光學(382.HK)都有投資值博率,算是合理區中間以下區域,而安碩納指一百(2834.HK)、QQQ算在合理區中上,都可分注投資。

「潛力股」有一定波動性

但要提醒你,由於「潛力股」係需要一定經驗和有一定波動性,如果你經驗較淺,可以先小注,大約佔組合3成左右。若你係有一定經驗,你可以投資到約5成比重。

你要根據自己的年齡,風險承受能力去建立一個優質,長期,適合自己的「財富組合」。

更多內容:理財個案|月供股票揀有槓杆的FL二南方恒指 比盈富基金更好?|龔成教室

理財個案(2)讀者來信:月入5-7萬 大部分錢投資3隻股票

1)我有中生製藥、小米、信義光能,每隻都持有1x萬貨而且我想盡量在我最搵到錢既時候全力入貨,平穩增長唔啱我。我拎住幾十萬,乜都做唔到,倒不如買入優質股,慢慢等收成。而且我每月都暫時收入5-7萬,我都將大部份去儲呢幾隻股票。

睇好小米同信義

我希望可以好似你咁,睇好比亞迪咁,我睇好小米同信義,可以享受到收成時期既滿足,長線投資。因為我都係公屋仔,曾經月光族 搵萬幾蚊使哂;搵2萬幾又使哂。

投資股票令人生改變

到有一日突然間唔知點解,諗一諗要改變下。成世到咁唔掂,就走左去買書睇,然後咁啱又睇到你fb,就開始睇咗幾本書,就去行動買股票。到而家我3年由一蚊都無儲蓄,到而家有60萬股票,每個月都會儲股票,我覺得人生已經變咗咁。

2)阿sir,我用緊證券行,假如執笠,我嘅股票會點?

龔成老師分析︰財不入急門

1)首先,你要明白「財不入急門」,理財是一個分配的過程。投資潛力股不是不可,但你要明白當中的風險,不確定性高,較爲平衡的方法是持有約2-3成,等有知識和經驗之後先提高到5成。

中生小米信義都屬優質潛力股

中生(1177.HK),小米(1810.HK),信義光能 (0968.HK)都是優質的潛力股,但同時股價有波動。如果你的組合全部都是潛力股,風險會過高。建議至少加入盈富(2800.HK)或一些平穏增長股去平衡整體組合。

投資組合全是潛力股 風險過高

你要清楚明白一個重點,潛力股當中不確定性,唔係你肯長線持有,咁就一定等到佢升。因為係有機會發展失敗(機會比平穏增長股高),到時你就會出現虧損。

投資是「先想風險 後想回報」

叫你加平穏增長股,就係想平衡件事。因為平穏增長股雖然增長力一般,但失敗機率較低,能令你組合不確定性減少。你其實由月光到3年內儲到60萬是一個好大的進步以及轉變,證明你其實有好大的執行力,不過,投資是「先想風險,後想回報」的事情。雖然你組合中的股票問題不大,但你要戒除這種要短時間賺大錢的心態,凡事都有一個過程,要保持理性。

香港有嚴密證券監管制度

2)香港有好嚴密的證券監管制度,法例都有保障。《證券及期貨條例》下的投資者賠償制度設有投資者賠償基金,會為因中介人違責而蒙受損失的投資者提供賠償,每人上限50萬賠償。

更多內容:理財個案|讀者想投資平穩增值股及潛力股!求推薦現時值博率較高股票|龔成教室

證券行破產 可獲投資證券損失

若合規銀行或證券行出現破產,你投資證券之損失,可以從<投資者賠償基金>中,獲得最高50萬保障。當中賠償細節,你可以參考翻<投資者賠償有限公司>網站,會有較詳盡解釋。

股票行只是中間人

其實在一般的情況,就算股票行倒閉,你的貨都無事,因為佢只是中間人,你的貨無影響,除非佢中間有造數,例如每次你買貨,都無同你買。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。