理財個案】讀者持有1個3房物業,現值約1,250萬,銀行尚有96萬元按揭未供完,想搬一間大一點有海景的3房物業約1,800萬,點做可以唔賣樓又可以換樓?

理財個案(1)讀者來信:唔想賣樓又想換樓

龔成老師,本人持有1個3房物業,現值1,250萬左右,銀行尚有96萬元按揭未供完,想搬一間大一點有海景的3房物業,大約1,800萬左右,有什麼方法建議可以不用賣掉現在手上的物業,又可以換樓,謝老師解答。

理財個案(1)龔成老師分析:可考慮加按物業

要睇你本身的資金情況。你可以考慮加按現有的物業,因為你現時餘下按揭數不高,你有較大的空間進行加按,就算加按一半,都能套出$500萬。下一步,可考慮將這物業放租,就能利用租金去還返每月這物業要供樓的按揭。

再將物業放租還按揭

你再睇返自己本身的資金情況,以及收入等,睇下是否能購買到目標物業。當然,當你手上已有物業,再買另一個,就要考慮不同人名持有,以及按揭情況,你進行前要問清楚先。

更多內容:理財個案|月入25K、有20萬儲蓄!每月最少使1萬、點買到400萬私樓|龔成教室

理財個案(2)讀者來信:贏在起跑線更緊要?

老師~香港生存自己能力好緊要,贏在起跑線更加緊要,我唔係香港出世,千禧年後先來到香港。其實有個問題我直到依家都唔係好明,我問過好多土生土長香港朋友,大部分香港人都話佢哋父母嗰一代曾經風光過......

住緊公屋 仲有負債

但今時今日唔知點解仲住緊公屋,有啲仲有負債。即係我想表達,香港80-90年代,香港最光輝嘅時候, 嗰班香港人都把唔到機會發達。要佢哋係今時今日咁嘅環境發達,除非有成哥你咁投資能力,唔係真係 好難發到達。

理財個案(2)龔成老師分析︰上一代香港人好拼搏

上一代的香港人好拼搏,為養家,可以一日打幾份工,現時香港的繁榮,其實好依賴這班香港人的努力。你話「佢哋父母嗰一代,仲住緊公屋,有啲仲有負債」,我相信只是少部分。

傳統投資智慧是「買磚頭」

傳統的投資智慧是「買磚頭」投資,好多80-90年代的人儲蓄就是為買樓,如果當時能夠將資金投資到樓市,就能夠捕捉樓市的整個升浪。無論任何時代都有發達的機會,過往是買樓,現時是科技時代,其實都在發展,問題是你有無智慧和知識去發現這些機會。

要懂入市策略管理資產

而且,就算你找到風口位,都要懂入市策略,點去管理好個資產。有些人未必係把握唔倒,而係1,2次策略出錯,輸翻晒。如果你覺得以前的人不能發達,就代表現時的自己都做不到的話,思維就受限了。年輕人應該想辦法去解決問題,而不是覺得問題比辦法多。

更多內容:理財個案|35歲未婚女月入7萬!持股跌一半、想靠自己過穩定生活|龔成教室

理財個案(3)讀者來信:分散投資的思維?

睇過老師其中一本書,內容講述,買一層豪宅收租,倒不如將買豪宅啲錢,分拆買幾個單位收租,咁做回報率會更好,老師的書刷新咗我個思維,獲益良多。

本身資金只有10萬

我有個諗法,信義光能、信義能源、信義儲電,假設以上3隻股票都是合理價,我本身資金只有10萬,原先目標係全部資金入手信義光能,現在將10萬分別買入信義能源和信義儲電,放棄買入光能,咁樣做會唔會更好(純粹因為上面個案,令我有呢個諗法),老師對此有咩睇法?謝謝

理財個案(3)龔成老師分析︰風險相對較分散

這是分散的思維,雖然大家都是同類的物業,但分拆成幾個單位回報會較高,風險相對都會較爲分散。你將呢個概念套用到股票上其實都是大同小異。將原本的資金分散到不同的股票上,不過,因爲你選擇的股票都是信義系股票,有一定相關性。因此,風險都會較爲集中。

分散投資其他行業更有利

與其全部買入信義系列,不如分散到其他行業會更爲有利。以物業來講,與其買3個住宅單位,不如分散到車位,工廈,地鋪都是同一個道理,當然前提是你要先做研究。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

 

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。