理財個案】32歲讀者月入25K,原本打算一年後與女友結婚及計劃移民,奈何貪搵快錢賭博十弓結果大部分用來還賭債!如何能谷底翻身?

理財個案|讀者月入21K、月儲8K!組合中部分股票變蟹貨點算?|龔成教室

理財個案|讀者來信:32歲月入25K、大部分用來還賭債

Hello龔成,其實我都唔係太認識你,但純粹facebook成日見到你啲post所以知你都好識投資。我今年32歲,現時月入只有25k。我本身打算年1年後同女朋友結婚,同埋去移民,但最近因為起貪念想賺快錢,所以去咗賭錢結果欠落銀行債XX…

好絕望、看不到前面出路

我真係覺得好絕望同埋睇唔到前面嘅出路…諗過好多次想game over,但係都係放唔低我父母同埋我女朋友…我身邊同我同齡嘅朋友已經喺度講緊投資,或者最低限度都已經進入咗佢哋人生嘅大直路,而我唔單止輸在起跑線,仲要輸人地負錢的距離。

如何能谷底翻身?

我雖然冇學過投資,但係都知時間就係投資上面最大嘅金錢,見到而家年近三張嘢搞成咁,我真心覺得我呢世人已經冇晒翻身嘅機會,我唔似得啲勵志嘅故事,有啲乜嘢特別嘅技能可以創業或者點樣翻身,所以呢刻我真係絕望到一個點…

大部份拎都需要用來還債

其實我呢個情況係咪真係已經完全冇機會可以再翻到身,因為我知道投資需要好大嚿本金,而我而家呢個情況下嚟緊亦都唔會儲到好多錢,因為大部份拎都需要拎嚟還債…而且移民要開支…我已經唔知我實際上仲有啲乜嘢可以做到。

理財個案|37歲有3個物業、近日失業想直接靠被動收入提早退休|龔成教室

龔成老師分析︰好多天才都並不聰明

首先,你唔好以為勵志故事背後的人,都係天才或者本身勝在有特殊技能。我可以話比你聽,佢哋99%都係同你一樣,係一個普通人,甚至起點比你差好幾倍!但因為佢哋唔放棄,而且非常努力去提升自己,才獲得成功。

別人看來是天才,但好多天才並不聰明,只係佢哋係背後默默咁努力時候,無人看到。

人生計劃可能要有所調整

所以,你唔好覺得自己唔會係勵志故事主角,只要你相信,你就會成就到自己。你還很年青,坦白講,你負債數唔係乜野巨債,係有得翻身。

不過,你要先跟家人和女朋友商量,因為你們人生計劃可能要有所調整,或者需要推遲少少。你現時要做,就係先清還好負債部份。

負債轉低利息計劃 再慢慢清還

如果這個負債係屬於息率較高項目(如咭數),我建議你先想方法,將佢轉去較低利息的計劃,才慢慢清還。至於投資,我建議你先學習,後進行。因為你現時情況,就算不計負債問題,你也有好多短期開支要用,所以資金應先去處理好這些實際需要,再有閒錢才去考慮投資。

人生與投資都不需與別人比較

你唔好諗話朋友都開始投資、人哋已經有D乜,自己遲晒。其實,你係唔需要同別人比較。無論人生也好,投資也好,都是一樣。你就是你,對手就只有你自己。建議你先跟家人商量,處理好債務問題和人生計劃部份。到這些問題都解決好,才再想投資吧。

困局係可以走出去,但你要預係一步步咁進行,唔會一下就解決到所有問題。但只要方向正確,你就會一步步走向你想的生活。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。