理財個案】讀者家人留下一層近旺角先達、未供完的舊樓,樓齡約58年,尚餘100萬按揭,怕要夾錢大維修,正在矛盾於賣樓與其他家人分錢還是保留舊居。

理財個案|28歲靠屋企獲500萬、計劃外國進修!買海外樓vs債券基金|龔成教室

理財個案|讀者來信:家人留下未供完舊樓近旺角先達

老師,有些關於樓的問題想請教一下?係旺角近先達附近有層舊樓,約58年樓齡,尚餘1M按揭,家人舊年走左留低,我一直未去律師樓辦手續,我好矛盾唔知應否賣咗佢分錢,好坦白講,理性上我覺得個地段好方便,賣咗又買唔返,而且其他家人又住緊,情感上我唔捨得買,因為有家人的回憶。

可能要大維修夾錢 每戶夾十多萬

但唔賣,層樓好舊,又未聽聞有收樓重建的政策,但最近聽業主立案法團講政府要求裝返哂啲防火設施以符合最新防火條例要求,可能要大維修夾錢,每戶夾十零萬走唔甩,我其他家人大花筒,不擅理財,冇積蓄,負債的。

理財個案|33歲女同男友住250呎嫌細!想靠投資賺錢換大單位|龔成教室

家人對賣樓有不同睇法

二家姐成日想我賣樓分錢,好讓她搬出去租啲靚樓住,但賣咗,我細佬就無地方住,佢冇經濟能力,主要靠我供養,所以我成日想唔通應該點做好,老師,我個案有啲複雜,想聽吓你意見,謝謝!哈哈,老師d班太多人,我諗應該冇乜機會face to face問到你野,太多人爭住同你傾計,所以我都係私下問好啲,始終我家庭比較複雜。

龔成老師分析︰投資角度分析

課堂上,我都比較建議,先問翻課堂上架問題。而你這類較複雜的個案,在這裡INBOX講會好D。其實從家人回憶角度,係無得計,所以我只能從投資角度向你分析。之後,你自己再去平衡一下,到底點樣做,先最適合你。由於你物業已經有58年,其實會出現好多保護問題。除非你係一心諗住住到老,唔會賣。

理財個案|幫60歲母管理資產、想用22萬投資賺錢應付兩老未來開支|龔成教室

建議愈早賣愈好

否則,我建議愈早賣愈好。唔好諗等「收樓重建」的機會好低。因為這個樓齡的物業,新買家好難做較耐的按揭年期,所以投資價值大減。就算你放租,相信未來維護費用唔細,令你租金回報被蠶食。

成年人 長線只可靠自己

至於你細佬架問題,我相信佢已經是成年人,對嗎?他總需要自立門戶,成家立室。在賣樓後,佢都會分到一部份資金,可以幫助佢短期住屋問題。但長線,就得靠自己。你唯一可以做,就係教佢自立和理財方法,因為你無可能一世照顧住佢。

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。