理財個案】80後讀者開頭想賺快錢、跟朋友短炒結果蝕錢!自覺冇持貨能力、面對波動時就想快止蝕!現想攞儲蓄計劃紅利再買股票,想知咁做法有冇問題?

理財個案|幫60歲母管理資產、想用22萬投資賺錢應付兩老未來開支|龔成教室

理財個案|讀者來信:80後買股票一波動就想止蝕

老師,我之前跟朋友睇咗你個post好一段時間,開頭想快啲賺到錢就玩短炒結果又係蝕錢收場………但係我終極嘅目標係想買樓點知個樓價不停係咁上升, 結果一年拖一年都買唔到,後來多咗睇咗 解答咗好多同學仔嘅問題,我都好想你畀啲意見我。

買過阿里巴巴 波幅太大最終止蝕離場

因為本身我想買一層樓係用嚟收租投資用嘅……不過以而家嘅租金回報根本追唔上,之前 都有買過阿里巴巴但係見到佢個波幅太大最終都係止蝕離場,再之前跟啲朋友玩短炒都蝕咗啲錢,我發覺自己真係一啲都唔識投資,冇乜持貨能力,面對波動嘅時候就想快止蝕, 因為本身喺銀行都有買到一啲年金儲蓄計劃但係個回報就比較低,如果80後嚟講我覺得我嘅諗法係比較保守。

現時持有股票:

想攞儲蓄計劃紅利再投資

原本想攞啲儲蓄計劃嘅紅利,用嚟買股票,我唔知呢個決定啱唔啱。 另外,其實我想問以我唔係太承受到風險,應該買潛力股定係平穩增長仍會比較適合。多謝老師回覆。

祝:生活愉快!身體健康!

理財個案|持貨多年的籃籌股全坐艇!大部份股價跌一半應點做?|龔成教室

龔成老師分析︰「保險」主要係用來防守

其實「保險」主要係用來防守,買足夠保障就可以。儲蓄成份的保險,唔係唔可以買。如果你個人風險承受能力好低,或者完全無投資能力,這類保險都有持有價值。但始終係財富增值角度,佢幫助好有限,一般我都就唔建議太多。

應集中投資在優質資產

做財富增值,應集中投資在優質資產(如優質股、物業等),效果才會理想。所以,你想提取紅利去投資,從長線回報角度,係可行。但當然投資回報不保證,故成件事個風險會高左,你而明白這一點。

理財個案|39歲持40萬股票!短炒小米銀娛已沽!求收息股推介|龔成教室

香港整體租金回報率不高

現時香港整體租金回報率不高,從投資角度分析,值博率不及股市。若你暫時無找自住樓的迫切性,我建議你先用優質股做增值,咁會較好。但投資前,你要明白我地係投資緊一間企業,唔係一個股票號碼。

投資要了解企業優勢

你要了解翻企業當中優勢,點解值得投資。唔好因為中短期波動,就去估貨。只要長線質素無變,我地應一直持有。以你80後年紀,可以選擇一些「平穩增值股」+「潛力股」作投資目標。你現有持股有質素,但建行(0939.HK)和中移動(0941.HK)係收息股,增長力不高,不宜持有太多。

用部份儲蓄月供股票

以現時大市合理區狀況,你可以考慮用部份儲蓄,進行月供股票。你可以每月先用一半儲蓄,另一半就先儲起策略。由於你投資知識不高,因此可較集中在平穩增長類股,至於潛力股,只宜小小注。此期間,你最好是努力提高投資知識,才慢慢增加翻潛力股比例。

餘下現金就是等大跌市時出手,如果你能在這段時間學好選股等技巧,到大跌市時就能把握機會,財富增值會更明顯。

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。