在旺角、深水埗等都有分店的大家食飲食集團早前宣布舉行大家食Logo設計比賽,贏得冠軍可獲得10萬元獎金!消息一出後,部分網民認為「大家食J」Logo不用改 ,因門牌上創辦人呂茂正「金槍人」 頭像已深入民心,擔心換走頭像反而會誤認是「老翻」店、怕入錯舖!

換身份證次序時間表2021|輪到80後換!過期唔換罰5,000元!換證地點+預約方法+衣著須知

網民:轉咗logo唔會食  拒絕rebrand

大家食集團昨日宣布,比賽冠軍已由20強設計中選出,結果由11.譚先生的作品得最高票數獲得冠軍,大家食老闆呂茂正昨日頒發獎金十萬元給譚先生。不過,有網民則留言表示:

  • 「轉左logo唔會食 #拒絕rebrand」
  • 「我覺得舊果個有呂老闆張相好有親切感,支持舊logo」
  • 「原本logo就係最好!!!」

大家食J Logo設計比賽

大家食飲食集團早前在其Facebook專頁公布,舉辦【大家食Logo設計比賽】,並表示「大家食決心改革,建立全新形象!」接受各位設計大師作品投稿!比賽設有多個獎項,除了冠軍可獲10萬元獎金(一名)外,另有100名入獎(大家食美食券價值$300 )及20名準決賽(額外$1000 大家食美食券)。最終投票階段由網民在20強中網上投票選出。

旅發局除夕跨年倒數演唱會有Mirror份!實名制門票登記抽獎詳情

大家食Logo設計比賽20強作品

從20強作品可見,大部分Logo設計均保留大家食老闆呂茂正的「金槍人頭像」及經典的「大家食 J 字」設計,不過,真人頭像照片則全改成卡通人像,當中有單色設計及彩色設計兩種。

大家食Logo設計比賽20強作品, 香港財經時報
圖片:大家食
大家食Logo設計比賽20強作品

冠軍有10萬獎金

  • 冠軍:10萬元港幣
  • 入圍獎100名:大家食美食券 $300
  • 準決賽20名:額外 $1000 大家食美食券大家食Logo設計比賽詳情
圖片:大家食飲食集團
大家食Logo設計比賽詳情

大家食Logo設計比賽詳情

  • 開始接受投稿:2021/07/26 (一) 12:00
  • 截止投稿:2021/08/15 (日) 23:59
  • 網上投票階段:10月20日 12:00截止
  • 公布結果:截止後兩星期內於專頁內上傳入圍作品及以電郵通知

網民:不用改!換走Logo驚入錯舖

大家食指,評審團會先從各作品中揀出100份入圍作品,再從中揀出20份入決賽,最後交比網民公投決定冠軍。部分網民對於冠軍10萬元獎金感興趣,更即時上載「設計圖」到留言位置洗版,有網民更查問,新Logo要不要保留「大家食J」的設計概念?非常搞笑!但也有網民認為大家食毋須改Logo,因為Logo早已深入民心。
大家食-人像商標-J-金槍人-香港財經時報HKBT
圖片:大家食飲食集團
大家食網頁中表明:「無人像商標者 不屬本公司 請勿上當」

以下為部分網民留言:

  • 「個Logo深入民心,改咗仲唔認得,驚入錯舖,10萬派咗佢,但求大家開心 」
  • 「唔好改啊!改咗會以為又有翻版」
  • 「唔好啦而家咪好地地囉」
  • 「原本嗰個仲可以用二十年,唔好轉啦」

參賽要拎AI檔引熱議

另外,今次大家食Logo設計比賽的參賽方式亦引起一段小插曲,因為其參賽原本列明有3個,包括:
  1. 以PS/AI設計出Logo,並輸出jpg/png圖片檔案並重新命名
  2. 上傳PS/AI 及圖片檔案到雲端,並設定為共享檢視
  3. 發送作品雲端連結及參賽者資料到以下電郵email:[email protected]
不過,有網民發現比賽要求參賽者上載PS / AI 原檔,以及條款細則「若大家食認為沒有合適的作品,毋須強行接受及採用任何參賽作品。」有欠公平。

網民:條款代表貴公司 R 免費設計

其中有網民表示,「拎曬ai 檔,有修改動權,冇合適作品可以唔用,d條款好鬼喎,有料嘅設計邊個夠膽參加,定你哋只喺想有個免費用嘅素材網。」也有網民直言:「最後果條款項完全係代表咗貴公司 R 免費設計」、「懂不懂規矩~ 未中係唔會俾ai/ps檔個客架」

大家食道歉並修改比賽條款細則

經網民熱議比賽條款細則有欠公平後,大家食隨後對條款細則作出修改,並表示歉意 ,大家食指出「主辦單位經驗不足,在比賽條款及細則的設定存在漏洞,在此本主辦單位向所有關注者致以真誠的歉意!並即時對本次設計比賽條款及細則作適當的更改,希望使本次比賽更加公平公正,合情合理」

大家食Logo設計比賽條款修改
圖片:大家食飲食集團
大家食Logo設計比賽條款修改

大家食飲食集團背景

翻查網頁資料,大家食飲食集團於1998年8月由呂茂正創立,呂茂正在創立大家食之前曾任職待應、廚師,也曾在香港區以木頭車賣「雞蛋仔」,眼見港人喜愛麵食便毅然創立了「大家食」。 大家食飲食集團現時在港擁有7間分店,曾獲得第四屆食神爭霸戰銀獎、飲食天王創意手攪麵天王獎等飲食界獎項。集團分店分布在土瓜灣佐敦旺角深水埗荃灣

大家食老闆呂茂正:批評別人只會帶來壞處

大家食老闆呂茂正認為批評別人只會帶來壞處,被批評的人會覺得不愉快及影響工作情緒,相反多些鼓勵別人更可以增加公司每一位員工的動力。所以公司常常鼓勵及讚賞員工,希望員工能有愉快的心情工作。