理財個案|40歲讀者投資多年,但蝕多賺少,現持多隻蟹貨,今年有部分新經濟股都少少斬獲,想知應止蝕再全換買入新經濟股或低賤價傳统股?

理財個案|讀者來信:40歲投資蝕多賺少 

龔sir好,本人差不多40歲,投資經驗唔淺,但老實講,蝕多賺少。有唔少蟹貨已揸住多年,有 2628.HK , 1800.HK , 1618.HK , 0857.HK , 0991.HK , 0005.HK , 2199.HK , 0386.HK,今年有部分新經濟股都少少斬獲,請問以上股份是否應該全部換馬?

換入新經濟股定一d傳統但低殘既股票,等經濟好轉會升返?如 3988.HK , 0003.HK , 1038.HK , 1238.HK(此股票曾經長線持有多年,股息唔錯,公司營利亦按年有增長),想再次買入可以嗎?

長期持有係絕對正確

從MPF睇,亦證明阿sir你長期持有係絕對正確,過去10年,揀既基金已升數倍,已接近有7位數字,但如果買股票升幾成,一般人一定已賺咗先,而MPF正正係因為唔需要成日睇住,所以先可以賺到d,現希望阿sir指點一下,感激萬分。

祝龔sir身體健康,健康先係財富

理財個案|39歲單身物流公司經理月入4萬、想靠投資賺錢再九龍區上車|財智三人幫

理財個案|高價買入中國鐵建、想趁股價跌溝貨!5個原因不應加注|龔成教室

龔成老師分析:新舊經濟各類股都要有 

你最大最大的問題,就是賣出有質素的,而留低增長力較低的。你的投資模式令你過往輸錢。你上述的股票,不是劣質,但增長力不強。其實,我地最重要是建立一個長期的「財富組合」,要優質,要平衡,要適合你的年齡與風險承受程度,新舊經濟各類股都要有。

同一行業不能太多 

同一行業不能太多,同一股不能太多。要平衡,建立後長期持有,不是買賣賺差價,而是成為你財富組合一部分。維珍妮(2199.HK)、中國中冶(1618.HK)、大唐發電(0991.HK)質素一般般,長遠發展力不足,要找機會賣出。至於其他,可持有。

平穩增長股可考慮:

你之後可以考慮盈富(2800.HK)、銀娛(0027.HK)、恒基(0012.HK)、港鐵(0066.HK)、平安(2318.HK)、粵海(0270.HK)、領展(0823.HK)、希慎(0014.HK)、太古地產(1972.HK)等,你可以了解下這些股票,然後從中選股。

寶龍地產較有增長力 

如果想增長力高少少,可考慮:安碩恆生科技ETF(3067.HK)、阿里(9988.HK)。

至於上述你想買入的4隻,不是不可,但增長力都是不強,可以不用急。寶龍地產(1238.HK)算是較有增長力。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊】 

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。