【新盤2021專輯】帝御.嵐天於本周五(3月12日)以先到先得形式發售112伙,單位使用面積介乎184至388平方呎,折實入場費323.7萬元。由於個盤呢期合共提供557個單位,而且戶型多元化,所以相信項目會繼續受到市場追捧。

屯赤隧道通車利好區內樓市

位於屯門青山公路青山灣段的帝御.嵐天,是整個項目的第三期,發展商帝國集團和香港小輪2020年已推售第一期帝御.金灣和第二期帝御.星濤;帝御.嵐天首輪亦於今年1月底開售,銷情十分好,第二批單位更再接再厲大收旺場。值得留意,香港疫情有所緩和,食肆已逐步恢復晚市堂食,政府設施亦陸續重開,中港兩地通關已是指日可待。

當然,買樓很著重地理位置,咁屯門又遠唔遠呢?其實西鐵線通車後交通已經明顯改善,2020年底又進入新里程,因為屯門-赤鱲角隧道於2020年12月27日開通,目前無得去旅行公幹,大家用來遊車河,效益仲未反映,何況每逢新線啟用,初期一定會有阻滯,惟短期內外遊者唔多,正好「Run順」佢。

內外兼備 望吸年輕客

無論點睇,呢條「屯赤隧道」都肯定有利屯門樓市。其實,依家好多時都可能要Work From Home,交通距離可能唔及間屋內部因素重要。

帝御.嵐天相當近黃金海岸泳灘,以及「五灣一脈」連綿海岸線,住戶得閒可以行行沙灘,浪漫一下。-香港財經時報-HKBT
圖片:恒基地產
帝御.嵐天相當近黃金海岸泳灘,以及「五灣一脈」連綿海岸線,住戶得閒可以行行沙灘,浪漫一下。

帝御.嵐天作為大型屋苑,優勢之一係擁有設備齊全的會所,其中24小時開放多功能健身室可以滿足不同人士的需要,更加係工餘時鬆一鬆的理想地方;最特別係會所設有儲物空間,供會員擺放相當「掗埞」的設備,好似行李箱、單車或滑雪裝備等。至於屋苑出面,帝御.嵐天除了與國際知名的「哈羅香港國際學校」為鄰,仲相當近黃金海岸泳灘,以及「五灣一脈」連綿海岸線,得閒可以行行沙灘,浪漫一下。

帝御.嵐天其中一個優勢係擁有設備齊全的會所,其中24小時開放多功能健身室可以滿足不同人士的需要。-香港財經時報-HKBT
圖片:恒基地產
帝御.嵐天其中一個優勢係擁有設備齊全的會所,其中24小時開放多功能健身室可以滿足不同人士的需要。

睇帝御.嵐天開價,都係希望吸年輕客,但面積就真係唔算細(184至388平方呎),單位間隔開放式至兩房,部份仲有工作間(據講個別有窗),咁一吋空間一吋金,是否適用最緊要睇自己需要,以呎價1.5萬元入場,確係主力首次置業者,喺依家錢唔值錢同低息環境,自用負擔得到值得考慮。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。