今年農曆年全港年宵取消,本地花農一整年的心血無法賣出。王維基率先以行動支持本地花農,香港電視HKTVmall宣布邀本地花農開網上花市,只收3%佣金+2%信用卡手續費。 

年宵取消|本地花農:於屋邨賣花嘥時間!建議每棵花賠100元補貼損失

HKTVmall邀本地花農開網上年宵花市

HKTVmall昨晚宣布,邀請本地花農參與網上年宵花市,以低至3%的特惠佣金另加2%的信用咭手續費,簽訂短期合約,由即日至2月28日於HKTVmall開設網店售賣悉心栽種的盆栽!此帖一出即獲數百個讚好,有網民表示,「我一見到呢個post已覺得HKTV MALL做咗件好好好好嘅事,花農嘅收成無咗年宵嘅呢個市場本來已好頭痕,又多返呢個網購市場,我做顧客嘅一定支持,加油! 」

網民關心運輸送貨問題

不過,也有不少網民表示擔心運輸送貨問題,認為年花是親自揀選較好,「花都係要親自揀,送完貨甩曬點算」、「運輸做到? D花D桔唔會散哂?」、「送到過黎散晒點算」、「解決到運輸問題我一定買」。對於以上運輸送貨問題,HKTVmall的小編就以「今年嘅年花商品都會由商戶直接派送,一定會為客人送上最靚嘅年花」作回覆以解大家的疑慮。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊