理財個案】37歲讀者月入3萬,唔識投資唔敢炒賣,已買盈富當儲錢,另有一份月供退休儲蓄保險,但驚追不到通脹,人工已達頂薪,想知有否其他投資方案。

理財個案|44歲月入5萬要養妻女正在供樓!有30萬現金應否再買樓收租|龔成教室

理財個案|讀者來信:37歲月入3萬唔識投資

我本人37歲,收入尚算穩定,月入3萬,但只係識得儲錢,保守又唔識投資,唔敢炒炒賣賣高風險,通常都係買下銀行嗰啲基金,賺少少息。但係好幾年追唔番個本金同手續費,目前有65萬銀行基金,個本蝕緊十萬左右(市值55萬),如計埋收咗嘅息應該只係蝕5萬,我成日有問銀行RM,佢話唔好放,長線投資先會有回報。

已買(02800.HK)當儲錢

另外,有聽你講買(02800.HK)當儲錢,平均價$24.5入(已有5,000股),我當長線儲錢。另外自己有份退休儲蓄保險 (月供$3,000),同埋$65萬現金流。目前年年咁儲都追唔到通脹,我份工已經去到頂新點暫時加人工無望,我成日想將現金投資,請問最穩陣係咪要買樓?

我怕自己資金好似唔夠,單身又怕銀行借唔到錢,請問有咩投資方案建議?

龔成老師分析:保持月供盈富

如果你長遠有自住需要,就可以把握香港經濟轉弱,樓價可能下跌(不會大跌),去買樓,但如果無自住需要,就不用急買樓。另外,「自己的供款能力」好重要,如果供得太勉強,就唔好買,投資其他工具仲好。如果最後決定再買樓,你可以保持月供盈富(02800.HK)。

月供優質股

另外,可以考慮加多少少優質股去供:銀娛(00027.HK)、恆基(00012.HK)、港鐵(00066.HK)、平安(02318.HK)、粵海(00270.HK)、領展(00823.HK)、希慎(00014.HK)、太古地產(01972.HK)等,你可以了解下這些股票,然後從中選股。慢慢月供就得。

37歲仍是財富有增長力的年齡

同時,你應該增加投資知識,你37歲,仍是財富有增長力的年齡,應該增加知識,然後好好運用現金(暫時唔好心急用,或只用少少,等你有知識先投資更加好。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

編按:專欄作者龔成是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。