25歲讀者想每年檢視一次自己得投資回報率,並計劃3年內結婚,預計自己28歲會有100萬,但不想動用該資產結婚,想知低息借稅貸結婚是否可行。

理財個案|32歲月光族亂買牛熊輸錢!另持5隻股票包括永利!未返本應否止蝕|龔成教室

理財個案|讀者來信:5歲預計3年後有100萬 

呀Sir,你好。想問下點樣計好個年回報率,因為我哋用嘅係年回報率去計將來的財富總值,但因為我是長線投資者,咁個回報率應該係計現價除買入價再Take返我地買咗幾多年的Root來計?定就咁用年尾嘅價除年頭嘅價咁計?如果我想每年檢視一次自己的回報率,令自己可以確立到有一定回報率。

唔想動用資產 考慮低息借稅貸結婚

其次想問下,嚟緊三年內應該會準備結婚,現在正在計3年後,大約28歲會有100萬資產,但始終結婚都唔太想動用到。你會唔會覺得如果可以借稅貸用低息來結婚好啲?因為人情都會收得返。

龔成老師分析:賣出 / 現價 除 買入價 

最簡單的方法,就是賣出 / 現價,除以買入價,但如果想每年計一次今年的回報,就是利用年尾你持股的市值,而該批股票年頭的市值去比較,然後再加上股息。不過,我唔建議成日計回報,因為我地投資一定是長線的,你太集中短線計算,無意義。

比亞迪(01211.HK)早1、2年的思報都唔好,但今年就好好,如果我因為之前的差回報就賣出這股,我就會錯失了真正的回報。

投資應以5年以上為基礎  計算長期回報

因為我地投資,應該計算長期的回報,5年以上為基礎,這樣會較好。雖然借貸之後能好快收返,但始終會面對風險,我唔太建議,但你如果真的想做,我不反對的。

通常我只建議「借貸投資」,即是除了投資之用外,其實情況都避免借貸。另外,借貸始終有風險,如果有好明顯的投資機會才考慮用。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

編按:專欄作者龔成是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。