理財個案】你好,本人之前月供左年半左右就停供擺咗喺度,計返總數其實係有蝕。請問應唔應該繼續持有定賣出好?

股票 數量
0012.HK 恒基 777股
1211.HK 比亞迪 123股
 2800.HK 盈富  1347股

另持有以下港股都有一段時間,但均蝕一半有多,應否賣出定繼續等待?是否錯過賣出好時機?

股票 數量 買入價
2888.HK 渣打 150股 約$112
1068.HK 雨潤 10000股 約$5

美股在高位買入 股數不多

現持有以下美股但都在高位買入,股數不多因有限資金。請問是否值得繼續持有還是盡快賣出?以下目標價會否不合理?

  • NVDA 買入628,4股,應否繼續持有到出業績?
  • SMCI 買入530,2股,目標賣$600(可否5/2錯過了⋯)
  • AMD 買入175,4股,目標價$190
  • META 買入470,4股,目標價$500

請問保本既投資計劃,邊一款利息會較高?呢樣會唔會都答到?

龔成老師分析︰企業質素轉差 就要賣出

首先你要明白一個概念,我地持有一隻股票與否,關鍵位是企業質素、前景,不要被買入價影響。因為我地買股票就是買企業。如果企業質素轉差,就要賣出。如果企業某些核心優勢減少左,就有機會減持,因此,我地要分析企業的核心因素,一些長期的賺錢能力,有無改變。

月供股票

而月供,本身係一個長線投資策略,幫你去平衡價值波動問題。只要手上架股票長線核心質素無變,就唔應該停,特別係下跌緊架時候。因為你係可以用同樣成本,吸納更多股數。

以往唔少讀者都會見跌,就自己停左個月供,令到長線架月供效果大打折扣,故我建議你照月供會較好(除非你對月供緊架股票,研究完都覺得好無信心)。

港股

渣打集團(2888.HK)質素只是中等。雖然未到劣質,但質素不高,但本地銀行股中,賺錢能力算是較弱。加上銀行業近年的環境不及過往,賺錢能力不及以前咁好,相信佢之後,都只是好基本增長,不要對股價有太多期望。

投資價值只是一般,雖然近年受惠於加息週期,和部份營運效益提升。但長線能否保持,還是未知之數,故不建議長線持有太多。

雨潤食品(1068.HK)質素不太好,建議沽出。

美股

在高位買入,固然不理想。但買入左之後,持有與否主要睇佢長線投資價值(除非你持有好多,才會可能要調整)。你手上美股,都值得長線持有,但有2點要注意︰

  1. 你全部都係科技類,記住個別行業持股比重要保持3成以內,以免出現過度集中性風險。
  2. 我地投資唔會定"目標價",只會在好貴或者本質出問題時,才會減持。

總結一個大方向,你最重要以長期角度去「設計組合」,建立一個有質素、平衡的投資組合。

更多理財方法及股票投資入門內容

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。