理財個案】讀者:我上年買左1手樓$387.8萬,今年6月前要俾到首期供應商,依家已經俾左5%首期,問銀行借7成按揭,現金不夠,應否蝕放股票?另有讀者問:嚟緊減息樓市仲會唔會升?

理財個案(1)6月要俾首期、現金不夠應否蝕放股票

龔sir,你好,我上年買左1手樓$3,878,000,今年6月前要俾到首期供應商,依家已經俾左5%首期,問銀行借7成按揭,仲差$1,009,500未俾,現金揸住$317,907,股票揸住$708,370(蝕緊$340,720) 。

想問依家應該蝕住放哂所有保本俾到首期,定還是俾最後期間蝕到40萬就放,儲多4萬蚊去俾首期?

龔成老師分析︰建議慢慢分注咁沽貨

其實你手上架持股,長線投資價值係有。 但問題係大環境弱,股價未必咁快會重回較合理水平,中短期預都會好波動。所以,6月前個市況,係好難準備咁估到。 我建議你用個理性啲策略去做,慢慢分注沽貨,一方面為套現找首期準備。另一方面,去到平衡價格波動因素。 大方向是「準備首期」。

理財個案(2)減息樓市仲會唔會升?

龔成老師分析:在其他因素不變的情況下,減息會令樓市升。但現實,好複雜的。

  • 第一,要睇美國減多少,香港又跟多少,相信初期香港不會跟太多
  • 第二,要同時睇其他因素,例如香港的供需、經濟等。考慮各種因素,除非大幅減息,否則,香港樓市相信會平穩,不會升。

更多理財方法及股票投資入門內容

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。