政府新一份《施政報告》中提到,會研究將強積金MPF轉成年金,但社會普遍表示憂慮。勞工及福利局局長羅致光最新表示,將強積金強制轉做年金屬「天方夜譚、係唔可能喺香港可接受或會發生的事情」。他同時亦分享長者如何同時買年金及領取長者生活津貼,改善生活。

7月1日起一家4口職津多30%|綜援租屋津貼、在職家庭津貼2020最新金額一表看清

羅致光:強制MPF轉年金天方夜譚

勞工及福利局局長羅致光早前提議,研究將強積金強制轉做年金。但日前最新指:「天方夜譚、係唔可能喺香港可接受或會發生的事情」他表示:「喺香港呢最重要一樣嘢就係選擇...無選擇就唔得嘅......特首都已經澄清咗啦,佢唔會得一個選擇就係強制」。

年金回報率達5%

羅致光續稱,年金回報率達5%,在私人市場絕無僅有,自己都會買年金作投資組合。但他認為政策上都要探討,「就算我今天覺得不可能發生,我都要話比人聽,做少少研究探討話比人聽點解唔可能發生。」

整合強積金2021教學|何何時要整合MPF帳戶?如何揀選合適供應商 用「懶人方法」爭取更佳回報

教長者買年金賺盡長生津

他又分享教長者將部份資產放入年金,再領取長生津。現時單身人士要申領普通長者生活津貼的資產限額為36.5萬元,若長者有50萬資產,「簡單方法係將15萬放入公共年金,可能拎返800元一個月,再加返長生津入去,年金加埋普通長者生活津貼,生活水平就好返好多。」