網民熱話】古語有曰:「魚唔過塘唔肥」,打工仔跳槽的其中誘因就是比現時高的薪金。最近有網民在討論區發文指自己投入職場6年,每年轉工人工急升3倍!《香港財經時報》整合討論區網民看法及樓主的「奇招」如何計好最佳轉工時間。

網民熱話|港男年年轉工 人工6年升近3倍

網民最近於討論區以「大家覺得幾耐轉一次工先叫正常」發文,指自己投入職場6年,轉了6份工,薪金由入職13,500元升至現在38,500元,加幅升近3倍。他亦提到同期畢業的人6年內只跳槽1至2次,甚至同一份工做6年都只是20,000元至25,000元。他發文希望尋求網民意見,多久轉工才算正常。

網民熱話|返工都係為錢啫

帖文一出引來不少網民留言表示樓主的舉動是正常不過。有網民說:

「jum咩py啫,你同返HR講每次jump完都有人工加,界你都jump啦,返工都係為錢啫。」

網民熱話|你呢個轉速最理想

除此之外,也有網民讚賞樓主轉工的速度最理想。

「你呢個轉速最理想,每次要加30%人工。」

網民熱話|呢個世界冇一樣嘢叫jumpy

對於樓主開始懷疑自己轉工的頻率太高,有網民表示:

「呢個世界冇一樣嘢叫jumpy,如果個hr覺得你成日跳好jumpy,that’s fine,唔好請囉。過多一排,你開始做耐咗而家間公司,你已經唔存在jumpy⋯結論係,有得跳槽就跳啦。」

網民熱話|1招計好最佳轉工時間

樓主在帖文除了分享自己6年內轉工薪金急升,也提到自己每逢2至3月加人工就會考慮跳槽,計好時間每份工做滿12個月就要轉工。而且,認為在公司工作一年已經學會所有事務和運作。

網民熱話|加人工最重要

另外亦有網民表示:

「如果係同一個行業,我覺得一年至兩年轉一次都冇咩所謂,上Linkedln睇大把人係咁,加人工真係好重要。」

網民熱話|兩年轉咗3份(工),比前年多咗一倍人工

「兩年轉咗3份,比前年多咗一倍人工,其實hr唔使理,說服到未來老世就得。」

「一樣平均一年轉一次,人工一年升超過30%。」

網民熱話|提醒年資越高越需穩定

雖然大部分網民都支持樓主一年轉工一次的舉動,但亦有網民提醒大家:

「30歲以下一年轉一次,30以上2-3年次,40以上照計應該係高層位,要3-5年起步。」

更多網民熱話相關文章

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。