樓市走勢2023】Anthony Sir你好,一直有留意你的分析,獲益良多,之前睇過你一篇文章說樓市見底反彈會出現的一些訊號,想問問照你所見,那些見底訊號是否已經出現了?香港樓市會見底回升嗎? 

讀者來信:樓市見底訊號是否已出現?

Anthony Sir你好,一直有留意你的分析,獲益良多,之前睇過你一篇文章說樓市見底反彈會出現的一些訊號,想問問照你所見,那些見底訊號是否已經出現了?樓市會見底回升嗎? 

回覆讀者來信:

當時不少網都嗤之以鼻,說環球通脹及加息潮持續,內地經濟又差,通關無期,移民不斷,樓價有排跌啦,講乜鬼嘢見底,講乜鬼嘢上車買筍盤,唔好盲目唱好樓市啦,唔好人啦…

樓市走勢2023|見底反彈發展比預期早

原本筆者都覺得可能要到2023年第二季,樓市才會見底反彈,誰知故事發展比預期早!中港兩地防疫措施放寬,1月8日正式通關!再加上其他的利好因素,新年前夕樓市已經開始轉勢了,到底是真轉勢還是虛火?來看看之前講的見底訊號到底有沒有出現。

加息週期步入尾聲…尚未完全出現

之前提到今次跌市最主要原因是環球通脹及加息潮,如果通脹受控,加息潮進入尾聲,甚至進入減息週期,資產市場包括樓市勢必出現大反彈,然而美國的經濟數據忽上忽落,之前的通脹數據是不錯的,美國居民消費價格指數(CPI)12月的時候報7.1% 比預期低,原本是好消息,然而近日公佈的就業數據表現強勁,又為加息預期帶來不明朗因素,所以未能下定論,但相信就算加都冇之前咁急了。

代理冇生意,傳媒轉口風…逐步浮現了

之前提到,過去大半年樓市下跌,買家勢強,賣家勢弱,最初代理主要策略是傾向幫買家向鋤價以促成交易,頭幾個月確實做到,我自己每日都收到十多個代理打來的嚇鬼電話,當時代理們亦集中分享負面成交,再加上媒體爆炸性包裝,樓市跌勢持續,氣氛越來越差,直到近幾個月,市場出現反現象…越劈價,越跌價,買家越唔敢買!

樓市成交低 二手冰封 一手唔賣樓

成交越低,二手成交固然冰封,一手亦唔賣樓,令致大大小小的代理朋友都高呼生意難做,不少代理行門市結業。近日好消息一浪接一浪,氣氛開始好轉,代理們開始冇咁灰了,唔會日日都接到十幾個劈價電話,開始分享一些較正面的訊息,例如業主反價封盤、撻訂重售等等。

媒體及代理睇好睇淡參半

到目前為止媒體及代理睇好睇淡參半,未出現全面轉向,但市場風向確實變了,大家留意住市場報導,如果全面轉向,買家信心全面恢復的話,樓市反彈之勢將會轉急。

驚青業主走晒,成交量上升…明顯出現

跌市之初買賣拉鋸,價錢未必跌得很急,若跌市持續一段時間,例如三至四個月,當氣氛越來越差,越來越多業主失去信心,跌勢就會轉急了,幾個月前正是這個情況。樓市要見底,必須要這一群信心不的業主,亦即所謂劈價盤走晒,餘下的都是信心較強,經驗較好,心理質素較高的業主,不會輕易劈價,就會出現劈唔落的情況。

想買筍盤要快

當氣氛好轉買家重拾信心,就會出現價錢跌唔落,但成交增加的情況,過去幾個星期市場明顯已經出現!有報導説十大屋苑的週末週日成交量創出近十年的新高,看來市場明顯要轉勢了,想買筍盤要快了!

更多香港樓市走勢內容

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:1% Anthony( 第一桶金)、一巴仙(1%)投資培訓學院創辦人,TVB有樓萬事足、BenSir睇樓團II等顧問,多年來協助無數年青人成功上車,無數小業主倍增資產,財務自由!除了住宅,亦活躍於大陸樓、工商廈活化重建等,團隊是市場上最活躍的新晉發展商之一。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。