理財個案】讀者想問龔成對美股有無研究?點睇亞馬遜拆股?東陽光藥入得過嗎?又有讀者問海螺創業同海螺水泥有何分別?

更多內容:理財個案|月供股票揀有槓杆的FL二南方恒指 比盈富基金更好?|龔成教室

理財個案(1)讀者來信:美股亞馬遜拆股點睇?

老師,想問下你對美股有無研究?

你點睇亞馬遜拆股啊?

請問東陽光藥入得過嗎?

龔成老師分析:拆股對亞馬遜本質無特別影響

我對美股都有研究,但主力會係偏重港股多少。不過,中美2大市場都具投資價值,所以我都會重點去分析。 亞馬遜公司 (AMZN)拆股其實對本質,前景以及賺錢能力無特別影響。唯一不同的是投資者的入場成本比之前少,會吸引更多的買家入場,但這不是投資一家企業的重點,關鍵還是要睇翻企業的長線質素。

亞馬遜有質素 可開始分注

亞馬遜公司 (AMZN)是領先的在線零售商,2021年的淨銷售額為3,860億美元。 此股有質素,但由於高質,故股價經常被人搶高,如果處貴就不要追貨。現價合理中間,都可開始分注。這股適合長線投資。

東陽光藥業務有少少轉弱

東陽光藥(1558.HK)不是零質素,但業務有少少轉弱。 佢係一家專注於在抗病毒、內分泌、心血管、抗腫瘤等疾病的製藥企業,是東陽光集團旗下的國內製劑平台。 行業及企業長遠仍有增長。

負債增加有風險

但企業都有少少風險,加上2019年發行4億美元可轉換債券後,令負債增加不少,都會令佢扣分。 現時價錢合理,這股都可長線投資,但業務都有少少風險,因此唔可以太大注。

更多內容:理財個案|讀者想投資平穩增值股及潛力股!求推薦現時值博率較高股票|龔成教室

理財個案(2)讀者來信:海螺創業、海螺水泥分別?

老師,請問海螺創業同海螺水泥有咩分別?點解佢哋啲股價持續低迷而家嗰間唔係話要搞基建行先咩?佢哋現價如何?值博率高嗎謝謝老師。國家話要基建行先但係點解佢哋持續低迷。

龔成老師分析︰

海螺創業(0586.HK)和海螺水泥(0914.HK)是同系股票,但業務有所不同。海螺創業(0586.HK)只係間接地持有海螺水泥(0914.HK)部份股權,但無直接關係。

  • 前者,主要是做環保解決方案(不太跟基建相關)。
  • 後者,主要從事生產和銷售熟料和水泥製品。

市場會慢慢回歸理性

股價低迷其實有好多因素影響。現時投資環境籠罩悲觀情緒,疫情,俄烏戰爭,中美博弈都會令大市中短期較弱。 基建其實需要好長時間先見到效果,消息一出會刺激當時股價,但市場會慢慢回歸理性,股價自然會回落。

海螺創業海螺水泥現價合理有值博率

海螺創業(0586.HK),海螺水泥(0914.HK)都是有質素的企業,現價合理,現時都有值博率,如果想投資,可以小注。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。