理財個案】讀者表示,小米年多前倍升時唔願沽出,原本有廿多萬不賺,現在卻還要蝕錢感後悔!唔明長線持有「股價升完又跌、跌完又升」會否最後得個吉?

相關文章:理財個案|40歲要供樓、養父母!230萬股票正坐艇!尋投資建議|龔成教室

理財個案(1)讀者來信:小米倍升時唔願沽出

謝謝老師的教導。想請教老師,年多前小米升到$3X,已是倍升了,為何老師決定不賣出賺錢呢?當回落至早前的$10,老師的心情有否受影響呢?因為我自己就有D後悔和不開心,有$20多萬不賺,現在卻還要蝕錢。

長線持有會否「得個吉」

老師鼓勵長線持有股票,我有時會有個疑問,長線持有,股票升完又跌,跌完又升,升完又跌,會否最后得個吉呢?請老師教下我。

理財個案(1)龔成老師分析:投資無絕對答案

投資無絕對的答案,你這情況其實久不久會出現,但你細心想想,就算是(1211.HK),當年試過由$20上到$88,再跌翻$12,我都是無咗「賬面上」的幾百萬,但最後,股價創新高上$300。如果你成日想,我在高位賣咗先,等跌再買,你就不能賺到大錢,你會錯過左10倍股。

要學懂處理心理壓力

簡單來說,如果想賺大錢,你就要學懂處理這種心理壓力(股市能賺大錢的人好少,因為他們無法處理這種壓力),當然,這動作又不一定每次都賺大錢,有時又會好似你見到的情況,上完落翻,甚至有些股無得升。

企業長遠有發展、有潛力就要把握

我哋無絕對的答案,只能說,如果企業長遠有發展,有潛力,投資者就要好好把握這機會,賺大錢!

相關文章:理財個案|40歲要供樓、養父母!230萬股票正坐艇!尋投資建議|龔成教室

理財個案(2)讀者來信:長揸住唔放就冇蝕?

Hi Sir,我想問如果股價178元買咗(9988.HK),到而家佢都仲係88元, 雖然佢係潛力股,但我長揸住唔放,係冇蝕,
但我咪做唔到我資產增值嘅效果?

理財個案(2)龔成老師分析:最重要不是睇「賺蝕」

最重要不是睇「賺蝕」,不是睇「買入價」,而是睇質素。質素不好,增長力弱,就有可能賣出,蝕都要賣。你要分析「之後的組合情況」,不是過去,是將來。應該持有那些優質股,比例如何,能為你帶來怎樣的長期財富。

要分析你的投資目標

你要分析你的投資目標,你想潛力股的比例多少?平穩股的比例多少?組合風險程度如果?之前在$178買,由於監管因素令企業轉弱,的確在這次投資,無法做到財富增值的效果。

阿里巴巴仍有增長力

但你現時最重要,就是「怎樣將這刻的財富,配置到令你財富最大化的狀態」,我相信(9988.HK)仍是有增長力,你刻持有可以助你財富增長。只要你持貨不過多,你持有是較好的策略。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。