理財個案】讀者趕結婚,買了恒大220呎細單位。見政府未來禁止興建280尺以下單位,手上納米樓將成絕唱,想知應該睇升定睇跌?點部署細單位換大單位?

理財個案|27歲可月儲2萬、有60萬現金!持多隻美股想兩年後上車、求投資部署|龔成教室

理財個案|讀者來信:趕結婚買恒大220呎細單位

龔Sir你好。想問下,我本身資金不多,但因趕住結婚買樓,就想以資產追資產既概念,先買細樓再轉大樓。咁就買咗納米樓(內房風眼發展商「恒大」旗下的樓盤)220尺左右。

納米樓將成絕唱睇升定跌?

有見政府公佈,未來禁止興建280尺以下的單位,那我上手既單位就會成絕唱,應該睇升定睇跌?

以5-10年為目標來說,要細樓轉大樓應如何部署?謝謝

理財個案|想買比亞迪乜價位先合理?美股Tesla、蘋果邊隻好?龔成教室

龔成老師分析︰納米樓投資價值較弱

我會覺得納米樓,投資價值依然都係較弱。雖然中短期,有機會因此而被搶高。但當樓市調整時,納米樓這類生活環境較狹小的單位,會跌得較大。

而且,由於單位太細,長線可對應的市場也較少。只適合單人,最多2人的置業者,故市場需求會較300呎以上單位為弱。

應盡快累積資產 換走細樓

不過,你都買咗就無法子。現時可以做,就係盡快累積資產,去換走這個細樓,變成你心目中的大樓。策略上,你可以投資「平穏增長股」和「潛力股」。你用每月5成儲蓄去做月供,其餘先儲起,用一邊月供一邊儲蓄的策略。

潛力股比重視乎投資知識多寡

如果你現時無太多投資經驗和知識,潛力股這類風險較高的股票,你就不要持有過多,最多維持2-3成好了,甚至先集中係平穏增長股類。若你有一定投資知識﹐潛力股比重可以相應調高,佔組合約3-5成,視乎你投資知識多寡和了解這些股票程度而定。

大市現較大回調就加大力度掃貨

餘下的另一半現金,我地就等機會,當大市出現較大回調,就加大力度掃貨,然後作長線投資。我假設投資回報有10%(連股息再投資),你每月投資$10000,5和10年後大約會分別增值至73和190萬。你可以以此作參考,去制定你的投資計劃。

決定換樓前半至1年前慢慢沽貨套現

到你決定換樓前半至1年,你就要開始慢慢沽貨套現,唔好到用先一次過沽,因為無人知當時個大市水平。因此,你要慢慢沽,去平衡價格波動的風險。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。