理財個案】讀者的投資組合有5隻股票,其中有小米、阿里巴巴!現時「係咁蝕」想知應該點做?

理財個案|18歲女自認「如失去方向的小船」沒有本金、憑甚麼投資?|龔成教室

理財個案|讀者來信:股票組合有冇問題?

Sir 想問下我持倉情況有冇問題?係咁蝕其實我應該點做

(除1810.HK,其實都入左唔少)

龔成老師分析︰買股票就是買企業

首先你要明白一個概念,我哋持有一隻股票與否,關鍵位是企業質素、前景,不要被買入價影響。因為我哋買股票就是買企業。如果企業質素轉差,就要賣出。如果企業某些核心優勢減少左,就有機會減持,因此,我哋要分析企業的核心因素,一些長期的賺錢能力,有無改變。

理財個案|讀者有3手醫渡科技!由IPO揸到現在跌至歷史低位求救|龔成教室

大部份風險都較高

從選股的質素上分析,這些股票都有長線投資價值。但大部份風險都較高,或者最近受政策影響的股票,所以跌得較多,都係正常。除了小米(1810.HK)外,其他股票風險都唔細,暫時要控制注碼,唔好佔組合太大比重。另外,你而家太偏重左係潛力股(全部都是),佢地雖然有增長潛力,同時風險都較高,不宜持有過多。

潛力股都只適宜佔組合約5成

假設你係一位年青人,潛力股都只適宜佔組合約5成,餘下應用以下平穏增長股。若你投資經驗較淺,或者年紀較大,潛力股比重,更要再調至3成以下。

未來時間,你就要加大翻平穏增長股部份,令組合更平衡。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。