理財個案】讀者想買比亞迪,乜價位先合理?另外,想開美股戶口投資美股,邊度開戶較安全穩陣?Tesla、蘋果邊隻較好?

理財個案|美股ETF Meta股價高位回落!是否適宜長期月供?|龔成教室

理財個案|讀者來信:

老師:你好

  • 如果想買 1211.HK 比亞迪,甚麼水平是合理?
  • 請問開美股戶口係邊度開戶,安全穩陣?
  • TSLA 由 5xx 已經升到1xxx,甚麼水平時合理?
  • 美股 TSLA / APPL 邊隻好些?

請指教

龔成老師分析︰比亞迪現價偏貴

比亞迪(1211.HK)現價偏貴,如果唔夠貨或無貨,而又想買入,只建議月供,在$220以下先月供較好,但如果真的好想儲貨,同時現金足,現價以小注模式去月供,都可以的。又或者可考慮GX中國電車(2845.HK),這基金的目標是追蹤Solactive中國電動車指數NTR「相關指數」表現緊密相關的投資回報。

無貨可以現時入少少

持股中最重就係比亞迪A股(002594),以及與中國電動車產業有關的股票,中國因為能源問題,長遠一定要發展電動車,這是大方向,故此股有一定投資價值。由於近期不少車股被炒起,此股現價略貴。無貨可以現時入少少,到有明顯回調才再慢慢加注。

潛力度是有的,但會比較波動,如投資宜慢慢分注,可長線。

可在香港持牌銀行或證券行開美股戶口

開美股戶口,你可以去香港持牌銀行或證券行開,咁就可以。香港監管算唔錯,這類持牌機構,大體上都係安全。Tesla不差,增長快,股價向上好勁。不過穩健度不足,股價上落好大。市場方面,有危有機,因為電動車是高增長市場,但行業結構變化大,存有未知數。

理財個案|26歲投票兩年!想知美股富途股價現時是否合理|龔成教室

Tesla增長快 股價上落大

另外,股價上落太大,市場超前反映前景因素,只要增長力比預期差少少,都會有明顯回落。現價計PE去到300倍以上,係好貴。如果你長線睇好,預佢股價上落一定好大,唔好理中短期股價,可以好小注入貨。

美股Apple有質素

至於Apple(AAPL),同樣都有質素,無論持術、發展、品牌、銷售網絡都十分強,是可以長線持有的股票。佢設計了各種各樣的消費電子設備,如智能手機(iPhone)、(iPad)、智慧手錶等。而iPhone佔蘋果總收入的大部分。另外,蘋果亦為客戶提供各種服務,亦是一些延伸的賺錢模式,如蘋果音樂、iCloud、蘋果電視、蘋果支付等。

值博率會APPL高少少

由於已經發展得好大,因此,最高速增長期已過,之後會進入穩定的增長期。長遠的投資價值仍在,但要留意股價。現時在合理區上部至略貴的水平,如投資要分注,長線。其實2隻都有投資價值,但TESLA潛力和風險會較高,而且現價計,值博率會係APPLE高少少。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。