理財個案】80後媽媽月入2萬元,收入穩定,但每月要俾家用7千元、月供煤氣4千元、月儲3千元,手持股值約12萬煤氣,想沽出換馬,求教龔成老師意見。

理財個案|讀者問龔成是否仍持有小米?為何仍睇好小米前景?|龔成教室

理財個案|讀者來信:80後媽媽月供煤氣 有12萬貨想沽出換馬

龔成老師。你好我係80後媽媽,有穩定收入!大約$2萬,但要比家用$7,000,自己月供緊003 $4,000。在每月儲$3,000。咁我想問吓我宜家手頭上隻003大概有股值$120,000。咁如果我想宜家將手頭上一部份003賣出,再買或月供以下幾隻股票合唔合適呢?

因為自己想儲錢比個小朋友讀書,但自己一有錢就好快用咗。所以要迫自己找方法儲多啲錢!

龔成老師分析︰偏重煤氣 有過度集中性風險

你現時無論月供和持股,都偏晒係煤氣(0003.HK)身上,有點危險。記住,個別企業和行業,不要佔組合15%和30%以上,銀行業更加不要高於組合20%,否則會有過度集中性風險。(盈富由於係一籃子組合,故不受此限。)在創建組合初期,組合金額較少,出現超標都係可以接受。但長線你要參照這指標,去維持組合的平衡性,才算理想。

理財個案|驚聯儲局加息影響股票回報!減持美股+調整港股組合|龔成教室

可沽部份煤氣 換有增長力優質股

你可以沽出部份煤氣(0003.HK),買入其他有增長力的優質股。你所選的幾隻股票,都有質素。但港燈(2638.HK)和電能(0006.HK)只係收息股,增長力不高。以你年紀計,未必太適合。

而月供方面,可以維持月供$4,000,儲$3,000的策略。但暫時唔好再供煤氣,等個比重降翻低,才重新考慮。

按此免費訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。