理財個案】39歲讀者持40萬股票,早前短炒小米、銀娛已止賺沽貨,但有一隻股價勁蝕8成,仲未走得切,現時持有的現金想加碼投資收息股,想知有乜股票推介?

理財個案|讀者抽中先瑞達醫療後股價勁插水!SH定果斷蝕走?|龔成教室

理財個案|讀者來信:短炒小米銀娛已沽!求長線收息股推介

好的,中國有贊8083.HK)好彩我只入左8千股@3.2,但已冇左就8成,佢一直向下,近日上返$1。另外,我想請問阿sir一些長線投資的問題。我今年39歲,每個月約可以儲1-2萬。除了有約40萬的股票外(1810.HK0027.HK 已短炒止賺,目前得返7隻),其他都是活期儲蓄。我想買一些可以收息的股票,可以怎樣做?

現時係咪都先持有現金,待恒指約23,000點才入貨?謝謝

龔成老師分析︰小米係優質股 唔應該沽

你先要明白一個重點,我地投資股票,其實等同投資一間企業。希望透過其自然增長,以達至財富增值的目的。所以,我地投資一定係長線,而唔係短期炒賣,去賺差價。小米1810.HK)係優質股,你唔應該沽。除非佢地去到異常地貴,或者長線質素出左問題。否則你一直持有,才是最好的增值方法。

理財個案|34歲地盤工月搵33K、俾18K太太家用!餘錢想學投資增值|龔成教室

初期投資較有潛力股票

當我地進行人生財富累積時,會運用「先增值,後現金流」方法。年輕人應著重於增值類資產,而較年長的,就應著重保守類別。因年輕人財富系統未成形,同時負擔較少,可以承受較高風險,所以應以增長為先。

例如初期投資較有潛力股票,令財富增值較快,到一定金額後,可轉較平穩增值的股票。最後有相當財富時,才換成收息股去為自已創造穏定現金流。

40歲應以增值為主

以你現時40歲去計,應以增值為主,而唔係去儲收息股。中國有贊(8083.HK)佢不是無潛力,但風險較高,若你只係小注,都可以守。太大注,就要沽少少去平衡風險。未來投資策略上,你可以投資「平穏增長股」和「潛力股」。你每月5成儲蓄,即是用$5000-10000做月供。其餘先儲起,用一邊月供一邊儲蓄的策略。

潛力股風險較高最多維持2-3成

如果你現時無太多投資經驗,潛力股這類風險較高的股票,你就不要持有過多,最多維持2-3成好了,甚至先集中係平穏增長股類。若你有一定投資經驗﹐潛力股比重可以相應調高,佔組合約3-5成,視乎你投資知識多寡和了解這些股票程度而定。現時大市只係合理水平,餘下的另一半現金,我地就等機會,當大市出現較大回調,就加大力度掃貨,然後作長線投資。

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。