讀者來信:Anthony Sir你好!最近在朋友介紹下睇你們的Live同Youtube片,發覺你們講的觀點,揀的樓,跟一般媒體、一般人有好大分別,好似舊年,疫情、移民、撤資,個個話跌,你哋就去買,又俾你哋講中喎,點解一般人睇唔到的,你哋會睇到呢?

回覆讀者來信:一般人睇樓買樓用「眼力」

一般人睇樓買樓,是用「眼力」去睇去買!意思是將注意力集中在,肉眼見得到,已經有的一切事與物!這篇文章的內容,我們有拍Youtube做更詳細解說。唔明可以再去睇睇,一般媒體、介紹樓盤的KOL,都會用這個角度去睇…

自住從用家角度分析

情況就好似,你將要搬進去住,通常你會留意…交通是否方便?近地鐵站嗎?生活配套是否方便?有沒有商場?街市?單位有沒有裝修?漏水?間格是否好用?景觀望如何?價錢方面,最緊張的是銀行是否估到價?…總之就是從用家角度分析!
對的!以上種種因素,都會影響一個單位的價值,尤其自住。

施政報告2021|民建聯倡新居屋計劃預售新界北居屋!白表優先+免首置印花稅

從投資、賺錢角度分析

然而從投資、賺錢的角度來看,非常不足! 你只睇現在的價值!將來的價值呢?…你可以買到現在相對較抵買的樓,但升唔升呢?睇唔到!所謂後知後覺,慢幾拍!錯過很多爆升機會!投資者睇樓買樓,是用「眼光」去睇去買!

意思就是,可以睇到將來的事與物,一般人未睇到的機會!

近年重點出擊將軍澳日出康城

舉例,近年我們其中一個重點出擊的地方日出康城…有睇我們Live的朋友,或者我們的學員,都親眼見證,回帶看看,我們由2019年中Montara、Marini開售時開始掃貨,至今學員已掃入近百伙,當時呢價只是1.3萬、1.4萬,現在已經破2萬了!個個學員都賺大錢!…然而這幾年,卻不斷有網友惡言批評,說我們害死人,為甚麼呢?因為他們只睇到眼前!

買樓投資|供滿樓冇獎!聯名自住樓供完後首要做的是「甩名」?|第一桶金

個個學員都賺大錢

  • 例如…得兩間超市,想食碗麵都冇,生活配套好差!
  • 例如…幾個字先有一班地鐵,巴士線又少,交通好唔方便!
  • 甚至有好多人話…好臭喎,沙塵滾滾喎!

種種負面因素其實早有答案

如果你只用眼力睇樓,幾年前確實如此,結論自然是…買唔過! 現在睇番轉頭,睇住人賺大錢,結果自然是…後悔!種種負面因素其實早有答案,大型商場、跨灣大橋、地鐵加班,已經有晒時間表,我們買入的時間,正正是預計到三年SSD後,上述負面因素都已改善,睇到人未睇到的事與物。

新界屋苑樓價呎價貴過市區樓!為何現代人買樓不重視Location?|第一桶金

用眼光買樓 早着先機快幾拍

又例如近日屯馬線通車,很多人問土瓜灣有冇介紹,好明顯!用眼力買樓的一般人,而家先問!用眼光買樓的投資者,早在十年八年前已經買了,走了幾轉了!早着先機,快幾拍!

除了眼力與眼光 更具備「眼界」

更高層次的投資者,除了眼力與眼光,更具備「眼界」!除了睇到現在的事與物、睇到將來的升值潛力,他們還睇到很多別人睇唔到的可能性,當別人遇到困難放棄的時候,他們不斷突破困難,不斷進步!例如近年辣招多多,無數小投資者慨嘆…冇晒人外啦!冇晒借貸額啦!然後就放棄!

辣招針對香港住宅 就搶攻大陸樓

然而高層次的投資者,總會想到很多方法突破,例如辣招針對的是香港住宅,筆者與學員們早在七、八年前開始就破解了,非香港就得,我們搶攻大陸樓,很多都已經倍翻!又或者,非住宅就得,我們由活化工廈開始,到近年收購重建!正當很多人仍然在抱怨的時候,專業投資者已經高速飛馳了,這就是眼界。
擁有眼力、眼光、眼界,投資就能無往而不利了。

作者簡介:1% Anthony( 第一桶金)、一巴仙(1%)投資培訓學院創辦人,TVB有樓萬事足、BenSir睇樓團II等顧問,多年來協助無數年青人成功上車,無數小業主倍增資產,財務自由!除了住宅,亦活躍於大陸樓、工商廈活化重建等,團隊是市場上最活躍的新晉發展商之一。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。