理財個案】有讀者對「賺差價並非真正的投資」這個概念產生疑問,不明白「賺差價無用」的意思,希望龔成老師指點。

理財個案|30歲月入28K!京東物流股價$45入200股幾時返家鄉?|龔成教室

理財個案|讀者來信:賺差價並非真正的投資?

成哥,常聽你講話「賺差價並非真正的投資」這個概念,你話賺差價無用,可能我造詣尚淺,沒有到您的境界,但都好想知點解?

理財個案|40歲已婚婦住5年村屋都唔適應!沒工作兩年、想重組資產換樓|龔成教室

龔成老師分析:「現金」非財富的唯一單位

你停留在「賺差價」概念,這不怪你,因為你與99%人一樣,從小開始以「現金」為財富的唯一單位,但可以話你知,如果你有機會接觸多d有錢人,又或睇有錢人寫有關財富概念的書,你就會發現佢地對財富的理解會一般人唔同。佢哋唔會用「現金」去作為財富的單位,而係用「資產」,所以當絕大部分人停留係「賺差價」的概念時,但有錢人唔會追求賺現金差價,而係持有會增值及產生現金流的資產項。

真正財富的持續增值

呢個係好唔同的思維問題,一般人睇股票、睇樓、睇生意,要用現金單位去思考,當有現金數字上的差額就為賺,但佢哋唔會這樣想,佢地以資產做單位,著重真正財富的持續增值。呢個概念對好多人來說都好難明,因為人們已習慣了「現金」是衡量財富的單位,但現金只是人類創造出來無意義的借據,以此去作為財富單位當然不適合,追求現金差價同樣是有問題。

9成香港人炒股票長期計輸多贏少

建議你睇多幾本《富爸爸》系列、《貨幣戰爭》等,盡你最大能力去理解「為何賺差價無用」,當你明白後,你發現致富唔難,同埋知道點解有錢人愈來愈有錢,亦明白9成香港人炒股票長期計輸多贏少。

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。