理財個案】全職媽媽家庭主婦近日跳出Comfort Zone,找到一份喜愛Part-time,唔知醒返兼職,公司找替工即日頂上,因冇工返加上趁跌市買入騰訊,咁樣投資有冇錯?

理財個案|35歲夫婦擁200萬股匯現金+未供斷物業|目標5年變1200萬!龔成:係可行的|龔成教室

理財個案|讀者來信:港股跌市 投資組合蝕10%

Hello 龔 Sir,幾個月前開始接觸你,另外,我先生買咗幾本你嘅書,我睇咗你其中一本書,其實我二十多年對投資都有少少心得,只係較少接觸新經濟股…. Anyway,依排個市跌,股票跌了10%,咁多年股市上上落落我都無乜所謂….

冇工返趁跌市買騰訊發洩

其實我想講返重點,因為做全職媽咪,我十幾年無返工,但我睇了你嘅書後,決定跳出 comfort zone,揾咗一份我很愛的 part-time,返咗幾個月,我真係覺得好有意義又表現幾好….但係,我今日竟然唔知醒,今日公司叫咗第二個人頂上一日,我真係喊足成日….衝動下買了(0700.HK) 發洩…今日的故事講完,想同你分享,希望下星期我繼續有工返

騰訊回購+恒指權重增至8%|中國巴菲特段永平再增持下新部署|700最新目標價一覽

龔成老師分析︰發洩係無問題

如果你有上過我股票班,就會明白,我哋的同學好小心投資的。課堂會派一份6頁紙的「企業評估表」,我會逼佢哋填好6頁紙,先可以進行投資,所以佢哋的投資都好穩健。人生路上,我哋難免會遇到一些令人氣餒的意外。最重要,係我哋有無方法,令自己收拾好心情,重新上路。發洩,其實係無問題,因為係一個情緒抒發,可以幫自己調整好心情。

情緒未控制好 唔好做重大決定

每個人抒發的方法都不同,有人會做運動、有人會去唱K狂叫、有人會去沙灘對住個海沉思...。只要唔好傷害到自己和其他人,咁就無問題。當你情緒,開始可以慢慢回復平靜,我哋就要客觀分析,點去解決當前問題。(記住情緒未控制好,唔好做重大決定。)

理財個案|電動汽車股具增值潛力!回應揀買比亞迪而不是Tesla的原因|龔成教室

人生總會遇上不如意的事

其實遲到,我相信好多打工仔都試過,除非你本身係遲到常客,或者本身比人印象係唔盡責。否則一次半次,你誠心道歉,相信問題不大。由於你缺席,公司要找人頂一日,都係正常,因為人哋都要運作。希望你可以明白,人生總會遇上不如意的事,重點係你面對的態度,而唔係件事本身。

騰訊現價算合理區中部

其實,我好欣賞你走出Comfort Zone的勇氣。特別你係一個無做嘢1X年的全職媽媽,就更加難得,你要加油!!!另外,你好衝動咁買入騰訊(0700.HK),現價算合理區中部。雖然近期中央政策,對相關大型企業,有不利影響。但騰訊(0700.HK)係有質素和規模的公司,相信會慢慢適應如何在這些新法規下營運,因此長線投資價值依然存在。

中短期一定會較波動 長線持有無問題

不過,你預佢中短期一定會較波動,但長線持有的話,就無問題。

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。