理財個案】50餘歲師奶讀者,已失業半年、要供自住樓,手上股票都正在蝕錢,加上她老公去年買了微信女股損失80萬元,想請教龔成可以點樣投資博翻身?

理財個案|一家3口租住港島樓、何文田物業疫情下整年沒租客想賣樓減開支|龔成教室

理財個案|讀者來信:50歲師奶失業半年 要供樓 股票蝕錢

亞sir!我係一個失業半年50歲幾歲既師奶,住緊層樓供緊,手上有既股票都係蝕錢,舊年老公買左微訊女股,唔見咗80萬,想請教亞sir可以點樣投資?

龔成老師分析︰要了解投資失利原因

你先要明白,自己過往投資失利的原因。我哋做財富增值,最重要不是睇「賺蝕」,不是睇「買入價」,而是睇質素。質素不好,增長力弱,就有可能賣出,蝕都要賣。你要分析「之後的組合情況」,不是過去,是將來。應該持有那些優質股,比例如何,能為你帶來怎樣的長期財富。

要分析「之後的組合情況」

  • 你要分析你的投資目標,你想潛力股的比例多少?
  • 平穩股的比例多少?
  • 組合風險程度如果?
  • 即是你想設計一個怎樣的投資組合?

長期、優質、平衡的投資組合

長期、優質、平衡、適合你。另外,我哋買入一隻股票,一定要知道佢質素、行業前景、財務狀況等,才去投資。唔好只係聽消息、聽人講、聽群組就去投資。如果你連間公司點賺錢、行內有乜優勢、點解未來有發展和增長潛力,都答唔倒自已,咁就要停一停,唔好投資住。

理財個案|38歲單親媽媽月入2萬、要照顧12歲女!想優化股票組合賺多啲求方法|龔成教室

「平穩增值股」+「收息股」比例各一半

以你的年齡,其實已開始為退休做準備,但同時,財富仍有增長力(但不是進取),因此,你可以投資「平穩增值股」+「收息股」。但見你過往投資都係失利多,建議你用月模式去儲貨。透過平均價格買入法,去減少你買貨風險。你月供股票,可以供「平穩增值股」+「收息股」,比例大約各一半。每月先用一半閒錢,去做月供,另一半就儲起等大跌市動用。

審視持股有否投資價值

但就隨著年齡增加,慢慢增加收息股的比例。到退休時,收息股應佔100%。最後,你要審視返自己現有持股,睇下佢哋有無投資價值。如果有,中短期帳面虧損,唔使太在意,照持有就可以。但無質素,就算佢而家是賺是蝕,你都要沽出。

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。