理財個案】 近期股市調整,令讀者股票資產大減30%,心理上有壓力,持有阿里巴巴、美團、心動公司等股份,想知應否長期持有或溝貨?

理財個案|31歲女欠卡數2萬、疫情下月入25K變15K!想學投資自救|龔成教室

理財個案|讀者來信:

龔成老師,近期股市調整令股票資產-30% 心理上有壓力,本人持有 9988.HK3690.HK1810.HK0175.HK6690.HK2400.HK

請問以上是否有質素的股票?是否應該長期持有?現在應唔應該溝貨?感謝

龔成老師分析︰優質股都會有波動 

你持有股票都係有質素,可以長線持有。你要明白,就算優質股都會有波動,唔好太受個買入價影響判斷,要從企業質素去諗,到底隻股票值唔值得長線持有。但我發現,你持有的股票,都是近半年較熱門的類別,反映你在選股時,只跟著市場較多人投資、近期較多人談論的類別去選股,而這類股(近期熱門類),一般都已經炒起咗,因此一般都貴。

潛力股佔比大 風險較高 

如果你日後都以這方法投資,往後仍是好易買貴貨的情況出現。但好彩的是,上述持股,不少都有質素的。另外,我想你留意,以下幾個問題。首先,你組合中除了海爾智家(6690.HK),全部都係潛力股。佢地雖然有增長潛力,同時風險都較高,不宜持有過多。

心動公司、美團 不確定性高

特別係心動公司(2400.HK)、美團(3690.HK )這類不確定性高的公司,投資時不可以佔組合太高比重。

就算你現時好年青,風險承受力較高,潛力股都最多都只可以佔約5成,餘下應投資平穏增長股。若你投資經驗較淺,潛力股比重,要再調至3成以下。到你學到一定投資知識,才慢慢調高。

理財個案|33歲學校合約文員月入萬幾、每次續約加幾百!想全職投資點做好

加大平穏增長股 平衝組合

未來時間,你就要加大翻平穏增長股部份,令組合更平衡。對於你想再加注,我就唔建議。因為本身你組合已經風險偏高,就算再平,暫時都唔建議加注在這些潛力股。到你組合開始大,個比例回復正常,你才考慮是否加注。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊】 

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。