理財個案】年輕人買股票易犯錯,今次兩個投資失利個案分別為25歲玩美股2晚輸18萬及18歲炒500倍槓桿外匯輸100萬,龔成解構兩個後生仔個案輸爆廠原因。

理財個案|買股票賺到6萬!貪心用60萬在美團股價436.8元入貨越等越跌|龔成教室

理財個案1|讀者來信:玩美股一跌就20%  

龔Sir本人25歲 ,好辛苦儲到50萬,最近學人玩美股,新能源車一開頭賺得好開心。但佢一跌就20%,2晚唔見咗18萬,好唔開心,辛苦儲嘅錢冇哂,宜家只想回本。

龔成老師分析︰出現回調唔奇 

就算再優質企業,中短期股價都會有機會波動。原因不一定是本質出問題,可以係一些與其本質無關的因素。只要長線質素無變,中短期波動我哋唔需要理會,長線持有就可以。新能車最近都在熱炒,好多相關股票都已經係貴,出現回調係唔奇。重點係你要睇自己投資的股票,企業係唔係真係有質素、行業發展如何、財務狀況是否健全等,再去決定是否值得長線持有。

散戶停留在「賺差價」 

另外,你唔好再同一般的散戶一樣,停留在「賺差價」,你要用「建立長遠的組合、財富配置」,去進行投資。如果你同其他散戶投資方法一樣,永遠都唔會賺到錢。

理財個案|31歲失業女炒股勁賺想日贏1,000元!目標買多層樓收租求策略|龔成教室

理財個案|去年畢業現月入2萬!收入6成用作儲蓄、現有4萬本想學投資|龔成教室

理財個案2|讀者來信:炒500倍槓桿外匯輸100萬

2020年10月啱啱20歲,英國Swansea大學Y1,早兩年18歲開始就有睇股票但係最後去咗炒外匯,因為可以有500倍leverege唔駛太大本金, 一開始賺咗20萬,之後試過兩次13萬,但係到而加輸咗接近1球,想盡快收復失地。

  1. 有冇可能30歲金做到financial freedom?
  2. 而加現金有5萬,而家其實應該要點做?

龔成老師分析:槓杆投資結果只有一個 

首先,唔好再做這類槓杆投資行為,我過往從事過孖展投資經紀,見證大量客戶投資成績,他們大部分的結果只有一個,就是輸錢!

  • 第一,你要大量學習正確的投資知識,你可以睇(股票勝經》
  • 第二,你心態上唔好太急想「追翻輸的數」,要理性投資,令財富穩步累積。

應「先增值,後現金流」 

當我哋進行人生財富累積,會運用「先增值,後現金流」作方法,年輕人應投資較多增值類資產,而較年長的,則應投資較多保守類項目,因為年輕人的財富系統未成形,同時負擔較少,可承受的風險度較高,所以會著重增值為先。例如初期投資較有潛力的股票,令財富較快增值。

宜用10年時間集中「增值」

當增值到一定金額後,可開始將財富分配至平穩增值型股票,然後到年紀漸長或已累積了相當財富後,才漸漸轉成收息型股票。你利用10年時間,集中「增值」,只要努力儲蓄、投資,要做到財務自由都有可能的。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。