理財個案】讀者指有朋友未買過股票,但對美股有少少研究,深明長揸現金只會不斷貶值,想買入優質美股如:蘋果、迪士尼等,想知何時是入市時機?

理財個案|讀者來信:

龔Sir,我有朋友未買過股票,佢對美股有少少研究, 想買啲優質美股 e.g. 蘋果,迪士尼。但問題係,美國無限QE,而家美股日日升,我朋友懷疑個市值遠超企業內在價值,因此現時不適合買入。但佢又驚 唔知要等到幾時個市先會跌,佢知道長渣現金 只會不們貶值。

美股會形成泡沫嗎? 

龔Sir覺得,無限QE下,美股會形成泡沫嗎?但又好似冇咩原因會令佢出現熊市,再者,龔sir認為現時美股仲可入市嗎?Thx!

理財個案|40歲8月一家四口移民英國、賣樓套500萬點投資創被動收入|龔成教室

理財個案|買股票一賺就走、蝕就坐!幾年輸廿萬、趁牛市想將資金翻倍|龔成教室

龔成老師分析:唔建議100%現金 

蘋果,迪士尼都是有質素的股票,當然現價唔算平,可以用分注投資的模式進行。我唔建議100%現金等,最好是買入基本的貨後,再等跌先正式買入。其實,我哋最重要是建立一個長期的「財富組合」,要優質,要平衡,要適合你的年齡與風險承受程度,新舊經濟各類股都要有。

新經濟股的確有少少熱 

同一行業不能太多,同一股不能太多。要平衡,建立後長期持有,不是買賣賺差價,而是成為你財富組合一部分。

至於泡沫,現時新經濟股的確有少少熱,所以我哋投資時要明白這風險,但無人知幾時升跌,佢可以再上的。我地最重要是睇「企業長遠發展」,中短期股價走勢,就不要太多分析。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。