理財個案】26歲讀者月入18K,有5萬現金,手上持有的4隻股票都坐艇,由於現金不多,曾見領展低都無錢入貨,現考慮月供股票3隻股票增值求意見。

理財個案|公務員月入26K有媽媽做擔保!應否沽股票買西環300呎舊樓|龔成教室

理財個案|讀者來信:手上4隻股票都坐艇 

老師, 我重整緊手上嘅股票,本身持有:

股票 數量 買入價
 中生製藥(01177.HK)   5手   9.92 
 長和(00001.HK)   1手   73.95 
 匯豐(00005.HK)   1手   63.4 
 中國鐵塔(00788.HK)   22手   平均價1.72 

曾見領展低都無錢入貨

現價打算繼續持有,手頭另有5萬蚊現金,26歲,月入18k,除左家用$4000係必要,同埋可能預多$3000至$4000使費。無咩必要開支,可能每月不定嘅卡數,出嚟做咗嘢四年都儲唔到錢。加上,手頭上嘅股票走唔到,之前見領展低都無錢入貨。

新一年想$5,000月供3隻股票 

所以新一年想重整一下股票,由於現金唔多,打算$5000月供3隻股票。

$2,000(00388.HK
$2,000(00823.HK
$1,000(02800.HK

請問此組合是否可以? 但我見唔少股票而加都高位, 如果而加開始月供係咪都可以? 有無其他潛力股建議?手上持有嘅嘅股票,我知都有質素,所以唔會放, 但吸收教訓,唔會再咁高位入。謝謝

龔成老師分析︰先增值 後現金流 

當我地進行人生財富累積時,會運用「先增值,後現金流」方法。年輕人應著重於增值類資產,而較年長的,就應著重保守類別。因年輕人財富系統未成形,同時負擔較少,可以承受較高風險,所以應以增長為先。

例如初期投資較有潛力股票,令財富增值較快,到一定金額後,可轉較平穩增值的股票。最後有相當財富時,才換成收息股去為自已創造穏定現金流。

財富增值的黃金時期

你現時的年齡,是財富增值的黃金時期。除了盡力儲蓄、投資、學投資知識外。也要把握這個黃金時間,做好財富增值部份。你現時月供組合可以,現時港交所(00388.HK)係略貴,但月供長線可以拉平均個價,所以現在開始供係無問題。

匯控當收息股 不宜加注

持股當中,匯控(00005.HK)收息股,增長力唔高,唔好再加注。現時大市只在合理區,每月儲蓄唔好盡用。最好留有部份,等大跌市出現時,可以用來掃貨,增升增值效率。

按此訂閱《香港財經時報》HKBT 新聞快訊】 

作者簡介:龔成(龔成Facebook專頁)是財經書作者,至今出版超過10本財經書,包括《股票勝經》、《選股勝經》、《50優質潛力股》、《50穩健收息股》、《50值博倍升股》、《大富翁致富藍圖》、《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》、《80後3百萬富翁》、《財務自由行》等,過往曾以萬元月薪滾出數百萬,現為股票班導師,身家過千萬元。

免責聲明:本網頁刊載的所有投資技巧及分析,僅供參考用途。讀者作出任何投資決定前,要自行判斷及審慎處理,更要自行掌握市場最新變化。若不幸招致任何損失,概與本網頁及相關作者與受訪者無關,本網頁概不負責 。而本網頁所有專欄作者的觀點,不代表本媒體立場。